Cita a Bali (Indonèsia)
¿Per què Pedro Sánchez porta una llampant camisa a joc amb el xal de la seva dona Begoña Gómez en el sopar del G-20?
El president del Govern espanyol ha acudit a la inauguració de la cimera vestit amb una acolorida peça de motius florals
El president del Govern, Pedro Sánchez, ha viatjat amb la seva dona, Begoña González, i el ministre d’Afers Exteriors, Unió Europea i Cooperació, José Manuel Albares, a la Cimera del G-20, a Bali (Indonèsia).
En el sopar de gala que s’ha celebrat en la primera jornada de la cimera, tant el president del Govern espanyol com la resta de líders del G-20 s’han vestit amb les tradicionals camises indonèsies batik.
La majoria de mandataris del grup dels vint s’han vestit amb aquestes acolorides peces adornades amb motius florals, molt populars a Indonèsia, per acudir a l’esdeveniment organitzat al parc Garuda Wisno Kenca, una de les principals atraccions turístiques de l’Illa dels Déus.
Notícies relacionadesEl president indonesi, Joko Widodo, ha rebut els líders vestit amb un gorro udeng i una faldilla saput, utilitzats en ocasions especials com cerimònies religioses balineses, i sota la imponent estàtua de la deïtat hinduista Vishnu, de més de 120 metres d’altura.
La dona de Pedro Sánchez, Begoña Gómez, portava un xal a joc amb la camisa d’ell. Entre els assistents que portaven les acolorides batik hi havia el primer ministre del Canadà, Justin Trudeau, el president de la Xina, Xi Jinping, i el primer ministre britànic, Rishi Sunak.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Renfe adjudica el transport en bus pel desdoblament després de tres intents fallits
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió