Ruptura mediàtica
Així reacciona Shakira al vídeo de Piqué fent petons a la seva nova nòvia
Completament trencada. Així ha reaparegut Shakira a Barcelona després de l’exclusiva de les ‘mamarazzis’ de les imatges encaramel·lades del seu ex Gerard Piqué amb la seva nova nòvia, Clara Chía, al concert de Dani Martín a la Cerdanya.
Si fins ara el seu entorn pròxim deixava entreveure que la colombiana està molt enfadada amb el futbolista per incomplir el pacte de no deixar-se veure amb altres parelles fins que fes un any de la separació, ara ‘El programa del verano’ de Telecinco ha mostrat unes imatges reveladores en què es veu que la cantant del ‘Waka Waka’ no està molesta, sinó devastada després de veure el pare dels seus fills amb una altra dona.
Unes fotografies en què Shakira no pot dissimular una desolació i en què, durant un passeig tranquil pels voltants del seu domicili amb els seus fills, Milan i Sasha, es mostra amb el cap cop, trista i amb els ulls inflats, com si hagués plorat.
Malgrat que intenta aparentar normalitat, la cara de la colombiana és un poema i deixa entreveure que les imatges apassionades de Piqué amb Clara Chía –una relació que, pel que sembla, fa mesos que coneix– l’han afectat més del que pensàvem.
Abocada en els seus fills i exercint una vegada més de marassa, aquestes imatges d’una Shakira enfonsada contrasten amb l’eufòria i la felicitat indissimulada del futbolista amb la seva nova nòvia en les seves primeres imatges junts.
Fonts pròximes a l’artista deixen entreveure que no sent només dolor, sinó també decepció d’una dona enamorada que veu que ja no hi ha marxa enrere en la seva separació, que es podria complicar després de la gran abundància d’amor de Piqué amb Clara Chía, ja que s’apunta que Shakira no està disposada a posar-li les coses gens fàcils.
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Nova normativa El 80% dels aliments de les màquines expenedores d’hospitals i residències seran saludables
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- Alerta veterinària La Xina suspèn les importacions de porc de 12 empreses de Barcelona després del focus de pesta porcina
- CUIDEM LA TEVA SALUT Cinc senyals que indiquen obesitat infantil
- ¡Atenció, gurmets! Set bons restaurants de les Corts que t’hauries d’apuntar a l’agenda
