Celebritats
No, Jennifer Lopez i Ben Affleck no se separen
La parella es dona espai per reforçar el seu amor després de tornar de la lluna de mel

extra/_imagenesnoreste_Fot (124614093).jpg /
«Tenir temps per estar separats enforteix molt més el seu amor». Amb aquesta premissa, la que és, sens dubte, la parella més mediàtica i la que més titulars està ocupant aquest 2022, afronta un reprès idil·li després de casar-se i disfrutar de la lluna de mel.
Segons ha revelat en exclusiva el portal Hollywood Life, mencionant una font pròxima a la parella, confirma que tant Ben Affleck com Jennifer Lopez, coneguts com a parella amb el sobrenom de ‘Bennifer’, són conscients de les demandes de les seves carreres i que consideren que el temps que passin separats els ajudarà a enfortir la seva relació.
«De fet, creuen que passar temps separats els fa més forts i és perfecte, perquè quan estan separats estan guanyant una quantitat ingent de diners. És una situació en què tots dos guanyen», ha comentat aquesta font al mitjà californià.
Notícies relacionadesLa parella està completament d’acord en aquesta decisió i seria part dels acords previs a donar-se el ‘sí, vull’.
Segons aquesta mateixa font, la parella ha explicat que encara parlen molt i que quan es tornin a veure, serà més dolç. «Sempre parlen, s’envien missatges de text i, fins i tot, graven quan estan separats treballant. I el temps que passen separats fa que tornar a reunir-se sigui molt millor. A Jennifer Lopez li encanta el fet de saber que el seu marit sempre estarà al seu costat sense importar què passi», ha conclòs.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’
- La guerra del Pròxim Orient Netanyahu truca al Papa arran de l’atac a l’única església catòlica de Gaza
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"