Afable davant els mitjans
Froilà, després del tiroteig a Marbella: «Estic fresc com una rosa»
Fa uns dies, cinc persones van resultar ferides en una baralla que va tenir lloc a la discoteca Opium de Marbella. Allà hi havia una multitud de joves, però entre aquests destacava la presència de Froilà, fill de la infanta Elena i Jaime de Marichalar. El noi, que no se’n perd ni una, estava disfrutant amb els seus amics d’uns dies a la localitat, però no s’esperava que viuria la nit més aterridora de la seva vida.
Europa Press ha aconseguit en exclusiva les imatges de Froilà després d’aquest aldarull viscut a Marbella. Molt planer i com mai abans se l’havia vist amb els mitjans de comunicació, Froilà ens aclareix que es troba bé. Amb una maleta en mà, el ‘netíssim’ de Joan Carles I sembla que continua amb les vacances i en aquesta ocasió se’n va cap a un altre destí sense voler pensar en el que va passar.
El jove ens assegura que està «fresc com una rosa» després de l’aldarull sofert a la discoteca en què celebrava el seu 24è aniversari. Després d’aquestes declaracions, Froilà es torna més apàtic amb la premsa i demana que el deixin quan li pregunten pel futur en la moda de la seva germana Victòria Federica: «Res, un petonet. Prou, ja n’hi ha prou».
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil