Reaccions
Pablo Urdangarín, després de les imatges del seu pare amb una altra dona: «Són coses que passen»
El segon fill de la infanta Cristina i Iñaki Urdangarin trenca el seu silenci després de la publicació d’unes imatges del seu pare en actitud compromesa amb una altra dona

Les imatges d’Iñaki Urdangarin en actitud còmplice amb una dona que no és la infanta Cristina deixen les seves primeres reaccions. Mentre se succeeixen els rumors i s’apunta a una imminent ruptura del matrimoni, tant la germana de Felip VI com l’exjugador d’handbol guarden silenci de moment, però el seu segon fill, Pablo Urdangarín, s’ha pronunciat sobre l’assumpte amb unes declaracions amb les quals, malgrat la seva discreció, sembla confirmar la separació dels seus pares.
«Prefereixo no dir res perquè és un tema familiar, però són coses que passen», va començar afirmant el jove Urdangarín. «Després parlarem nosaltres i ja està», va mirar de concloure, en paraules que recull Europa Press.
«Tots estem tranquils, tots ens estimarem igual», argumenta, detallant que ja s’ha comentat el tema en el seu nucli familiar, si bé no amb la seva mare. «Seguim contents», va afegir.
Notícies relacionadesMentre Cristina segueix a Ginebra –on té establerta la seva residència– i encara no s’ha pronunciat públicament sobre les imatges del seu marit de la mà amb una altra dona, la infanta Elena continua amb la seva rutina aliena a la presumpta deslleialtat d’Urdangarín a la seva germana, i va guardar silenci davant les preguntes de la premsa a l’entrada a la seva feina a la Fundació Mapfre.
Per la seva part, els monarques, Felip VI i Letizia, han evitat pronunciar-se públicament en la inauguració de Fitur sobre les imatges d’Iñaki Urdangarín.
- Festivitat local estesa El dia festiu ‘secret’ de mig Catalunya: més de 100 municipis fan festa aquest dilluns de setembre
- Telecomunicacions La xarxa de Yoigo s’apaga per sempre: què canvia per als clients
- Anàlisi Puigdemont podrà tornar en el primer trimestre del 2026 sense risc a ser detingut
- "Si accepto la plaça, passaré cinc hores diàries al tren"
- Igualada i Manresa seran punts de trobada d'una nova plataforma de cites ràpides en català per buscar l’amor de proximitat
- Assassinat sense resoldre ¿Per què l’ADN del jersei d’Helena Jubany fa un gir al cas i obre la porta a un judici?
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona anuncia la sortida del director de comunicació Àlex Santos
- Cinema ‘Sîrat’, ‘Romería’ i ‘Sorda’, preseleccionades per als Oscars
- Un tiet dels germans Márquez detingut per un cas d'assassinat que s'instrueix a Solsona
- Escalfament global Es desintegra l’iceberg més gran del planeta, de la mida de Mallorca