En un hospital de Madrid
José Ortega Cano, ingressat d’urgència
El destre té una una obstrucció intestinal de la qual està sent tractat pels especialistes del centre mèdic

José Ortega Cano ha sigut ingressat d’urgències en un hospital de Madrid aquest dijous, on va arribar després de tenir forts dolors a l’estómac. El diagnòstic de la seva malaltia és una obstrucció intestinal de la qual està sent tractat pels especialistes del centre mèdic.
Segons la revista ‘Semana’, la seva filla Gloria Camila ha sigut la que el va traslladar des del seu domicili a l’hospital. La jove col·laboradora de ‘Ya son las ocho’ viu molt a prop del domicili que comparteix el seu progenitor amb la seva parella amb Ana María Aldón, per la qual cosa tot just saber que es trobava indispost se’l va emportar al servei d’urgències.
Notícies relacionadesAquest setmanari assenyala que no es tracta de la primera vegada que l’extorero pateix seriosos problemes de salut. El mes de juny passat, va ser intervingut d’un cateterisme de cor al madrileny Hospital HM Montepríncipe.
Una operació que, segons va assegurar Gloria Camila, havia «sortit bé». De fet, dies després, la jove va utilitzar el seu compte d’Instagram per agrair les mostres de carinyo rebudes: «Gràcies pels missatges de recolzament per a l’operació del meu papichurri. És el que em preocupa ara mateix. Després de tres hores d’intervenció, li van col·locar dos stents i poc després era donat d’alta», va escriure.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat