ESTRELLA COREANA
La rapera Hyuna, nova musa de Loewe
Aquesta artista multidisciplinària ha captivat les audiències globals des del seu debut el 2007 com a integrant del grup Wonder Girls, que va abandonar cinc mesos després
La rapera, compositora i ballarina Kim Hyun-Ah (1992), més coneguda com Hyuna, és la nova ambaixadora global de la casa Loewe. «Convertir-me en l’ambaixadora global de Loewe suposa una fita fascinant en la meva vida. Estic desitjant involucrar-me amb aquesta preciosa marca en els nostres pròxims projectes conjunts», ha afirmat la cantant sud-coreana aquest dimarts.
Mentre que el director creatiu de la firma Jonathan Anderson ha declarat: «Em sento entusiasmat d’acollir Hyuna en la família Loewe. Estic desitjant bolcar-me en aquesta emocionant col·laboració i treballar amb ella de forma pròxima».
Aquesta artista multidisciplinària captiva les audiències globals des del seu debut el 2007 com a integrant del grup Wonder Girls, que va abandonar cinc mesos després. La seva influència s’estén molt més enllà d’Àsia. L’energia de les seves actuacions, la seva implicació amb els fans i un inconfusible estil personal han contribuït que la fama de Hyuna arribi al món occidental.
El seu últim àlbum ‘I’m Not Cool’, ha entusiasmat l’audiència des del seu llançament. La cançó homònima de l’àlbum es va llançar el gener del 2021, i es va situar al capdavant dels temes més escoltats a les plataformes de ‘streaming’ de Corea. Poc després l’àlbum va passar a liderar les llistes de vendes mundials d’iTunes. Paral·lelament, els seus vídeos van arribar a més d’1,41 bilions de visites a la plataforma xinesa de ‘social media’ Douyin, segons informa Efe.
Coneguda pel seu carisma inimitable i per una captivadora presència escènica, la jove s’ha convertit en una figura apassionant dins del panorama musical global, i pretén continuar encisant l’audiència després del llançament d’un nou àlbum aquest mateix any.
Una carrera meteòrica que la porta a ser imatge mundial de Loewe, firma creada a Espanya el 1846 i una de les cases de luxe més importants del món. El 2013, sota la direcció creativa de Jonathan Anderson, la marca va iniciar una nova etapa per presentar-se davant el món com una casa enfocada en l’artesania i la cultura.
- Sondeig El PSC es referma i Junts passa davant d’Esquerra
- Investigació judicial Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas
- GUARDONS Els Laureus coronen Aitana Bonmatí i la selecció espanyola
- Caiguda de la producció Freixenet planteja un erto per a 615 persones per la sequera
- EDUCACIÓ Catalunya unifica la preinscripció d’FP i donarà places segons la nota
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Jubilació La Seguretat Social avisa: jubilar-se als 63 pot comportar penalitzacions
- a l’aire lliure 4 terrasses per anar acomiadant-se de l’hivern
- CRÍTICA Música amb Barcelona com a escenografia
- Sant Jordi 2024 Diada popular i sense cues