ESTRELLA COREANA
La rapera Hyuna, nova musa de Loewe
Aquesta artista multidisciplinària ha captivat les audiències globals des del seu debut el 2007 com a integrant del grup Wonder Girls, que va abandonar cinc mesos després

La rapera, compositora i ballarina Kim Hyun-Ah (1992), més coneguda com Hyuna, és la nova ambaixadora global de la casa Loewe. «Convertir-me en l’ambaixadora global de Loewe suposa una fita fascinant en la meva vida. Estic desitjant involucrar-me amb aquesta preciosa marca en els nostres pròxims projectes conjunts», ha afirmat la cantant sud-coreana aquest dimarts.
Mentre que el director creatiu de la firma Jonathan Anderson ha declarat: «Em sento entusiasmat d’acollir Hyuna en la família Loewe. Estic desitjant bolcar-me en aquesta emocionant col·laboració i treballar amb ella de forma pròxima».
Aquesta artista multidisciplinària captiva les audiències globals des del seu debut el 2007 com a integrant del grup Wonder Girls, que va abandonar cinc mesos després. La seva influència s’estén molt més enllà d’Àsia. L’energia de les seves actuacions, la seva implicació amb els fans i un inconfusible estil personal han contribuït que la fama de Hyuna arribi al món occidental.
El seu últim àlbum ‘I’m Not Cool’, ha entusiasmat l’audiència des del seu llançament. La cançó homònima de l’àlbum es va llançar el gener del 2021, i es va situar al capdavant dels temes més escoltats a les plataformes de ‘streaming’ de Corea. Poc després l’àlbum va passar a liderar les llistes de vendes mundials d’iTunes. Paral·lelament, els seus vídeos van arribar a més d’1,41 bilions de visites a la plataforma xinesa de ‘social media’ Douyin, segons informa Efe.
Coneguda pel seu carisma inimitable i per una captivadora presència escènica, la jove s’ha convertit en una figura apassionant dins del panorama musical global, i pretén continuar encisant l’audiència després del llançament d’un nou àlbum aquest mateix any.
Una carrera meteòrica que la porta a ser imatge mundial de Loewe, firma creada a Espanya el 1846 i una de les cases de luxe més importants del món. El 2013, sota la direcció creativa de Jonathan Anderson, la marca va iniciar una nova etapa per presentar-se davant el món com una casa enfocada en l’artesania i la cultura.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Accident Dos vianants ferits en ser atropellats per un autobús H12 a la Gran Via de Barcelona
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Polítiques socials a Catalunya El Govern estudia eliminar l’ajuda a extutelats per integrar-la a la nova renda garantida
- Sous públics Els funcionaris de l’Estat cobraran una paga per retards i la pujada del 0,5% en la nòmina de juliol