ESTRELLA COREANA
La rapera Hyuna, nova musa de Loewe
Aquesta artista multidisciplinària ha captivat les audiències globals des del seu debut el 2007 com a integrant del grup Wonder Girls, que va abandonar cinc mesos després

La rapera, compositora i ballarina Kim Hyun-Ah (1992), més coneguda com Hyuna, és la nova ambaixadora global de la casa Loewe. «Convertir-me en l’ambaixadora global de Loewe suposa una fita fascinant en la meva vida. Estic desitjant involucrar-me amb aquesta preciosa marca en els nostres pròxims projectes conjunts», ha afirmat la cantant sud-coreana aquest dimarts.
Mentre que el director creatiu de la firma Jonathan Anderson ha declarat: «Em sento entusiasmat d’acollir Hyuna en la família Loewe. Estic desitjant bolcar-me en aquesta emocionant col·laboració i treballar amb ella de forma pròxima».
Aquesta artista multidisciplinària captiva les audiències globals des del seu debut el 2007 com a integrant del grup Wonder Girls, que va abandonar cinc mesos després. La seva influència s’estén molt més enllà d’Àsia. L’energia de les seves actuacions, la seva implicació amb els fans i un inconfusible estil personal han contribuït que la fama de Hyuna arribi al món occidental.
El seu últim àlbum ‘I’m Not Cool’, ha entusiasmat l’audiència des del seu llançament. La cançó homònima de l’àlbum es va llançar el gener del 2021, i es va situar al capdavant dels temes més escoltats a les plataformes de ‘streaming’ de Corea. Poc després l’àlbum va passar a liderar les llistes de vendes mundials d’iTunes. Paral·lelament, els seus vídeos van arribar a més d’1,41 bilions de visites a la plataforma xinesa de ‘social media’ Douyin, segons informa Efe.
Coneguda pel seu carisma inimitable i per una captivadora presència escènica, la jove s’ha convertit en una figura apassionant dins del panorama musical global, i pretén continuar encisant l’audiència després del llançament d’un nou àlbum aquest mateix any.
Una carrera meteòrica que la porta a ser imatge mundial de Loewe, firma creada a Espanya el 1846 i una de les cases de luxe més importants del món. El 2013, sota la direcció creativa de Jonathan Anderson, la marca va iniciar una nova etapa per presentar-se davant el món com una casa enfocada en l’artesania i la cultura.
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- Grans fortunes treuen a borsa 2.000 milions en actius immobiliaris
- "Ho han deixat cremar tot"
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Indignació Tàrrega, farta del repte viral de defecar a l’aigua: contracta vigilants després del tercer tancament en una setmana
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Vigents des del 2022 La banca confia que les mesures d’alleujament hipotecari per a classes mitjanes decaiguin al novembre
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Entrevista Sandra Ramos, consellera de Festes de Tarragona: "La festa major de Sant Magí ens ajuda a conscienciar sobre la importància de l'aigua"