Nou ‘single’
‘La bananakiki’, la nova cançó de l’estiu de Leticia Sabater
L’artista catalana ‘vacuna’ Pedro Sánchez, Isabel Díaz Ayuso, Fernando Simón en un videoclip en què Freddie Mercury fa un ‘cameo’

Leticia Sabater es referma com la substituta de Georgie Dann i postula el seu últim ‘hit’, ‘La bananakiki’, perquè se situï a dalt de tot de les llistes d’èxits estiuencs.
Després de les bombes de ’La salchipapa’, ‘Toma pepinazo‘ i la cançó que barrejava els ritmes llatins urbans amb inspiracions de flamenc pop Vete pal carajo tra tra’, l’artista catalana amenaça les llistes d’èxits amb aquesta tonada en què es colen el president del Govern, Pedro Sánchez; la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, i el director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries del Ministeri de Sanitat, Fernando Simón, en un videoclip en què també participa elvocalista de ‘Queen’ ja desaparegut Freddie Mercury.
Notícies relacionadesVestida amb un biquini vermell i groc i plàtans per tapar-se les parts més íntimes, Sabater entona la tornada de la cantarella –«’Méteme la inyección, Bananakiki, métemela-pum-pum, métemela-ay’» – mentre inocula la vacuna als personatges abans citats i a molts d’altres.
L’èxit s’ha convertit ràpidament en viral i molts tuitaires s’han fet ressò d’aquesta tendència, i han fet que es converteixi en ‘trending topic’, sobretot amb les facècies i mofes dels usuaris d’internet:
Maravillosa la canción de Leticia Sabater pic.twitter.com/wd9A72anfp
— Pokemon Mariajesuista💙🤍 (@pokemonporMjCF) 15 de junio de 2021
Me parece un total vergüenza que haya una persona en la cárcel por rapear y Leticia Sabater siga aún libre.
— Me llaman Jimmy (@TirodeGraciah) 15 de junio de 2021
Me meo, Leticia Sabater qué crack!! 🤦♂️🤣🤣 pic.twitter.com/lvPXDzY7qK
— Larry🦂🇮🇨🇪🇸 (@LarrySistencia) 15 de junio de 2021
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán