Jennifer López canta amb la seva mare ‘Sweet Caroline’ en el concert VAX el Dia de la Mare
El príncep Enric d’Anglaterra es va unir a la reialesa del pop, inclosa Jennifer López, en un concert ple d’estrelles celebrat diumenge a Los Angeles per promoure una vacunació mundial més ràpida i justa contra la Covid-19.
«Vax Live: The Concert to Reunite the World (Vax Live: El concert per reunir el món») va comptar, entre d’altres, amb missatges de vídeo del papa i del president Joe Biden i amb aparicions in situ d’estrelles de Hollywood com Ben Affleck i Sean Penn.
L’espectacle s’emetrà a la televisió i YouTube el 8 de maig, després d’haver sigut gravat diumenge davant milers d’espectadors vacunats en un gran estadi de Califòrnia.
En un dels moments de l’espectacle, que va coincidir amb el Dia de la Mare, Jennifer López va cantar a l’escenari al costat de la seva mare una versió de la cèlebre cançó de Neil Diamond ‘Sweet Caroline’.
.@JLo covers @NeilDiamond's "Sweet Caroline" with her Mom at #VaxLive! pic.twitter.com/HBbb3z6g80
— ET Canada (@ETCanada) 3 de mayo de 2021
«Aquesta nit, ens solidaritzem amb els milions de famílies de tot l’Índia, que estan lluitant contra una segona onada devastadora», va dir el príncep Enric, que va ser rebut amb una gran ovació.
«El virus no respecta fronteres, i l’accés a la vacuna no pot estar determinat per la geografia», va afegir en la seva primera aparició en persona en un gran esdeveniment públic a Califòrnia des que es va traslladar l’any passat als Estats Units amb la seva dona, Meghan Markle, que no va aparèixer.
El concert organitzat per Global Citizen, una organització internacional de defensa dels drets humans, té per objectiu lluitar contra la desinformació sobre les vacunes, mentre fa una crida als líders mundials i a les empreses perquè actuïn i facin donacions.
Milers d’espectadors es van reunir per primera vegada a l’estadi gegant SoFi de Los Angeles, recentment acabat.
La majoria dels assistents eren treballadors mèdics de primera línia, molts portaven uniformes d’infermera i metge.
Selena Gómez va exercir d’amfitriona i va demanar que es destinin «dosis i dòlars» als països més pobres del món. També hi van actuar Foo Fighters, acompanyats per Brian Johnson d’AC/DC.
J-Ho va explicar als seus fans que s’havia vist obligada a passar les festes de Nadal sense la seva mare per primera vegada a causa de la pandèmia. Després la matriarca dels López va aparèixer a l’escenari per cantar ‘Sweet Caroline’.
En els missatges pregravats, el president Biden va afirmar que estava «treballant amb líders de tot el món per compartir més vacunes i impulsar-ne la producció», mentre que el papa Francesc va dir: «Us prego que no oblideu els més vulnerables».
El concert es retransmetrà a Youtube i a les cadenes de televisió nord-americanes ABC i CBS el 8 de maig a les 20.00 h (00.00 h GMT). També s’emetrà a les cadenes Globo del Brasil, Caracol de Colòmbia, SABC de Sud-àfrica i MultiChoice de l’Àfrica.
amz/mtp/pc/zm
CBS CORPORATION
Los Angeles, 3 maig 2021 (AFP) –
Temes:
ARTS, CULTURE & ENTERTAINMENT
Notícies relacionadesHEALTH
ARTS, CULTURE & ENTERTAINMENT
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- PREMIER PADEL FINALS | ÈXIT DE PÚBLIC La padelmania ocupa BCN amb més de 15.000 persones al Sant Jordi
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso recupera Mbappé per al seu ‘match ball’ de Vitòria
- EL PARTIT DEL COLISEUM L’Espanyol vola a Getafe amb una quarta victòria consecutiva
- L’H, centenari com a ciutat | UNA ENTITAT a l’ALÇA Un club gran amb Alba i Thiago
- El Barça de Flick es reescriu un cop més
