IMATGE HISTÒRICA
Cara Delevigne rendeix homenatge a Felip d’Edimburg
Tant la model i actriu com la seva germana Poppy han compartit a Instagram una imatge inèdita de la seva àvia, Angela Delevingne, posant amb el duc el 1938

Cara Delevingne s’ha sumat als homenatges pòstums amb motiu de la mort de Felip d’Edimburg. La model i la seva germana Poppy han compartit una foto en blanc i negre en la que apareix la seva àvia, Angela Delevingne, posant al costat del duc el 1938, a Venècia.
No és la primera vegada que les germanes Delevigne mostren la seva proximitat amb els Windsor, de fet, van assistir al casament d’Eugènia de York i Jack Brooksbank el 2018.
L’àvia de les models, que va morir als 102 anys el 2015, tenia llaços amb la reialesa britànica, ja que el seu pare tenia el títol de vescomte i la seva tia va ser la madrastra d’Edwina, la dona de Lord Mountbatten, oncle matern del duc d’Edimburg. Quan Angela va conèixer Felip d’Edimburg, encara no sabia que es casaria amb la princesa Isabel d’Anglaterra.
Notícies relacionades
«La meva àvia va conèixer un Príncep Felip de 17 anys durant unes vacances a Venècia, el 1938. Va dir, després de conèixer-lo, que algun dia seria un molt bon marit. Quina raó tenia», ha apuntat la supermodel al costat de la fotografia inèdita.
No obstant, Felip no posava al costat d’Angela Delevingne com a pretendent, ja que la va realitzar el seu llavors marit, Edward Delevingne. Simplement mantenien una gran relació amb ell.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia