Actitud relaxada
Froilà disfruta de la nit madrilenya ben acompanyat i amb ‘look homeless’
El fill de la infanta Elena es deixa veure als restaurants que freqüenta amb els seus amics habituals

Esprement al màxim el seu temps lliure i intentant passar desapercebut amb un ‘look homeless’, Froilà de Marichalar i Borbó ha reaparegut en la nit madrilenya en molt bona companyia després de diverses setmanes mantenint un perfil baix i evitant deixar-se veure pels populars restaurants de la capital que sol freqüentar.
Malgrat les moltes crítiques que han rebut tant ell com la seva germana Victoria Federica per la seva actitud relaxada respecte a les mesures de prevenció contra la Covid-19, el jove, de 22 anys i quart en la línia de successió al tron espanyol, va disfrutar de la nit amb un amic i dues amigues amb qui va compartir confidències a les portes del local mentre fumava amb la mascareta abaixada i a pocs metres de distància dels seus acompanyants.
Moment complicat
En un moment complicat per a la monarquia després de la vacunació contra el coronavirus de les infantes Elena i Cristina als Emirats Àrabs, Froilà segueix amb la seva vida al marge del focus mediàtic i dels problemes que envolten la seva família.
Notícies relacionadesA l’espera de conèixer si finalment la seva exparella i amiga Mar Torres serà o no una de les concursants de la nova edició de ‘Supervivientes’, el jove està molt tranquil en el seu dia a dia disfrutant del seu grup d’amistats més pròxim i de la seva solteria.
Apostant per la comoditat i amb ‘look homeless’, Froilà va triar per a l’ocasió pantalons beix de tir baix, una ampla dessuadora grisa amb caputxa i una de les seves inseparables gorres, sota la qual treia uns cabells bastant més llargs del que el fill de la infanta Elena sol portar.
- ‘La cita’ Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- BARCELONEJANT Cunyades de luxe en la gala més top
- Polèmica RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Inversió de la Generalitat Illa destinarà 1.000 milions a revitalitzar els barris: «És una oportunitat per a tots els municipis»
- GAZA Sánchez demana a Eurovisió que no permeti la participació d'Israel al festival
- FLICK SE CITA AMB DECO I BOJAN La remodelació del Barça que ve: «Sé el que vull, s’ha de millorar»
- Bàrbara Munar: «Un 80% del control sobre l’envelliment depèn de l’estil de vida»
- Previsions econòmiques Brussel·les millora lleugerament les previsions de creixement per a Espanya malgrat les tensions comercials