Proves mèdiques
José Ortega Cano acudeix a l’hospital per unes molèsties a l’estómac
El torero, que té dificultats per caminar, es fa «dues proves» mèdiques que tenia programades i confirma que tot està perfectament
Després de passar la Covid-19 per Nadal, ara José Ortega Cano ha reconegut que el seu estat de salut és delicat i arrossega unes seqüeles estomacals bastant doloroses que el limiten bastant en el seu dia a dia. Sempre amb el recolzament incondicional de la seva dona, Ana María Aldón –que lluïa un cridaner cabell de color verd–, el torero arribava a l’hospital per sotmetre’s a noves proves mèdiques que tenia programades.
Amb algunes dificultats per caminar, el destre va confirmar que sent «algunes molèsties» a la zona de l’estómac que el tenen preocupat. Tant és així que no han dubtat a acudir a l’hospital per assegurar-se que tot està bé, tot i que el destre es mostrava molt esperançat: «Res, que tot surti bé».
Notícies relacionadesDesprés de diverses hores a l’interior, la parella tornava a sortir molt més relaxada. Confirmant que «tot havia anat molt bé» i que «m’han fet dues proves», Ortega Cano ha comentat que els mals d’estómac anirien remetent a poc a poc amb el pas dels dies, ja que tot estava perfectament. Amb ajuda d’Ana María per asseure’s al seient del copilot, va ser l’exconcursant de ‘Supervivientes’ la que va conduir el cotxe de tornada a casa.
Malgrat la bona etapa professional que està vivint la gaditana com a col·laboradora del programa de Telecinco ‘Viva la Vida’, el cert és que la parella ha tingut alguns problemes amb un assetjador que s’ha dedicat a fer-los el dia a dia més complicat. «Això és una persona que està regular del cap i bé, no, no té cap importància», ha explicat el mateix Ortega Cano després de conèixer-se la notícia.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Pogacar triomfa en el Dauphiné davant Vingegaard
- Russell s’imposa en el caos de McLaren al Canadà
- La lliçó del compromès Leo Messi
- Un PSG insaciable esclafa l’Atlètic