Primera vegada junts a la gran pantalla
Nicole Kidman i Javier Bardem, parella cinematogràfica
La parella negocia la seva participació en un ‘biopic’ sobre Lucille Ball, llegendària artista que va protagonitzar l’exitosa sèrie dels 50 ‘I love Lucy’
Nicole Kidman i Javier Bardem estan en converses per interpretar un ‘biopic’ sobre la protagonista d’‘I Love Lucy’, exitosa comèdia de televisió dels 50.
Segons informa la web ‘Deadline’, els actors encarnarien, respectivament, la mestressa de casa Lucille Ball i el seu marit, el músic cubà Desi Arnaz.
Lucille Ball (1911-1989) va ser una de les grans comediantes dels Estats Units i entre 1951 i 1957 va protagonitzar juntament amb el seu marit Desi Arnaz ‘I love Lucy’, una telesèrie còmica de la CBS en què donaven vida a Lucy i Ricky Ricardo.
La cèlebre ficció va ser la més vista durant anys i va rebre quatre premis Emmy. A més, va fer història a la televisió al ser la primera a rodar-se en 35 mm i davant de públic en directe.
Ara, Amazon Studios planeja fer un film sobre la producció sota el títol ‘Being the Ricardos’, amb guió i direcció d’Aaron Sorkin (‘El ala oeste de la Casa Blanca’ i ‘La xarxa social’),que forma part d’aquest projecte després d’haver dirigit la seva segona pel·lícula ‘El juicio de los 7 de Chicago’, que sona ja com una de les grans aspirants als Oscars.
Notícies relacionadesLa web Deadline ha afirmat que la pel·lícula narraria una setmana de producció de ‘I Love Lucy’, des de la lectura de guió de dilluns fins al rodatge davant el públic de divendres, quan Lucy i Desi estan en plena crisi; una situació que podria acabar no només amb la sèrie, sinó també amb el seu matrimoni.
El mateix mitjà assegura que van proposar el paper a Kidman després que Cate Blanchett el descartés. I que encara no es coneix la data sobre el començament del rodatge, ja que depèn de l’evolució de la pandèmia.
- 18 de febrer Rufián (ERC) i Delgado (Més Madrid) faran un acte junts a Madrid en ple debat sobre el futur de l’esquerra
- Guardons del cine català ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’ surten com a favorites en la carrera dels premis Gaudí 2026
- Així afectarà la pujada de cotitzacions el 2026 al teu salari i a la quota d’autònoms
- Salut Caminar no és suficient després dels 65: Harvard assenyala l’exercici clau per frenar l’envelliment
- ‘Coliving’ per a gent gran El primer habitatge cooperatiu sènior de Catalunya: «La filosofia és tenir la residència a casa i que no ens cuidin els fills»
