ESTAMPA FAMILIAR
Archie protagonitza la felicitació nadalenca dels ducs de Sussex
Enric i Meghan Markle feliciten el Nadal amb una il·lustració feta a partir d’una foto que va fer Doria Ragland
52653629 60 /
Després que els ducs de Cambridge i el príncep Carles felicitessin el Nadal, els ducs de Sussex també han felicitat les festes des dels Estats Units. La parella, que celebrarà el primer Nadal amb el seu fill Archie, ha presentat la seva felicitació nadalenca des dels Estats Units. Una postal molt especial en què el petit Archie és el gran protagonista.
Notícies relacionades
El príncep Enric i la seva dona han felicitat el Nadal amb una il·lustració feta a partir d’una foto que va fer Doria Ragland, la mare de Markle, a principis d’aquest mes de desembre.
En la imatge, els ducs de Sussex posen al costat del seu fill Archie, de gairebé 2 anys, i les mascotes de la família: Guy i Pula. Tots tres són al jardí de la seva nova casa a Montecito, Califòrnia. «Us desitgem molt feliç Nadal i un feliç any nou», es pot llegir a la postal.
- Salut avisa que el pic de la grip es pot allargar pels contactes de Nadal
- El rescat miraculós de la llibreria Sant Jordi
- Col·lectius vulnerables Catalunya inicia la reobertura de menjadors escolars a l’ESO
- Idiomes Classes de català gratis a bord d’un tren: aquesta és la iniciativa que ja funciona en viatges d’alta velocitat París-Barcelona
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- Seguretat viària Controls d’alcohol aleatoris i a qualsevol hora del dia: la policia intensifica la vigilància pels dinars i sopars d’empresa
- ACTUALITAT BLAUGRANA Eric García renova amb el Barça fins al 2031: «El somni és poder jugar tota la meva vida aquí»
- The conversation Emergència universitària en ciències de la salut: falten professors
- Augment de tarifes Els peatges de la C-32, la C-16 i els túnels de Vallvidrera i el Cadí pujaran un 3% el 2026
- De Maldita.es Depredadors a TikTok: una investigació posa al descobert el negoci pedòfil d’utilitzar IA per generar imatges sexuals de menors d’edat
