AMB LA FIRMA MAC

Rosalía llança el seu pintallavis solidari

Winnie Harlow, Sia, Miley Cyrus, Elton John i Ricky Martin, entre d'altres, havien participat abans en la campanya

zentauroepp54720694 instagram de maccosmetics de rosalia200831185700

zentauroepp54720694 instagram de maccosmetics de rosalia200831185700

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Rosalía ha llançat el seu propi pintallavis en associació amb l’empresa multinacional de cosmètics MAC, amb la qual s’ha convertit en la nova ambaixadora de la seva campanya sense finalitats de lucre Viva Glam. «La bellesa es pot expressar i concebre de moltes maneres. La bellesa és estar connectada amb qui ets realment i quin és el teu camí. No hi ha res més bonic, atractiu i inspirador per a mi que això», ha dit Rosalía a l’anunciar la iniciativa.

El pintallavis de Rosalía amb MAC és de color vermell «vibrant i saturat», amb tonalitat mat, que reflecteix la seva personalitat i l’art, ha descrit Baltasar González Pinel, director artístic de MAC a Europa, l’Orient Mitjà, l’Àfrica, l’Índia i Rússia.

«Prenent les seves arrels en el flamenc, l’art de Rosalía barreja gèneres i emocions: pren riscos, està ple de generositat, és pura brillantor», afegeix González, qui afirma que el labial conté el «carisma, energia i força» de l’estrella espanyola.

L’empresa informa que havia escollit Rosalía per ser «una feminista dinàmica que inspira l’autoexpressió i representa la creativitat i la individualitat».

La col·laboració entre MAC i Rosalía representa la 26a vegada que l’empresa nord-americana de cosmètics llança un producte conjunt per a la seva campanya VIVA GLAM. 

«Recordo tantes persones que són icones que hi han participat que em costa de creure, cantants que he admirat des de petita com Rihanna, Christina Aguilera, Lady Gaga, Elton John, Ricky Martin... És una campanya que a més dona el 100% dels beneficis del pintallavis a organitzacions per ajudar aquelles persones que viuen o estan afectades per VIH/SIDA, a la comunitat LGBTQIA+ i dones i nenes», diu l’artista. 

Notícies relacionades

Des del 1994, aquesta iniciativa ha recaptat i donat més de 500 milions de dòlars (gairebé 420 milions d’euros) a tot el món. Aquest any, el total del que es recapti amb el labial de Rosalía «ajudarà a donar suport a dones i nenes, les persones afectades pel VIH/SIDA i (a la comunitat) LGBTQ+», informa l’empresa. 

MAC també havia anunciat el mes d’abril que la seva campanya benèfica de l’any 2020 dedicaria diversos milions de dòlars a 250 organitzacions a tot el món que estan en primera línia i al servei de les comunitats afectades per la pandèmia.

Temes:

Rosalía