LA FAMÍLIA AUGMENTA
Ana Boyer anuncia que espera un altre nen
La filla d'Isabel Preysler revela el sexe del seu segon fill, que naixerà al desembre
Si fa just una setmana, Ana Boyer confirmava que estava embarassada del seu segon fill amb Fernando Verdasco, aquest dimecres, la filla d’Isabel Preysler i Miguel Boyer ha anunciat en una entrevista per a la revista ‘¡Hola!’ que espera un altre nen.
«Estem encantats. Ens era igual que fos nen o nena. Però que sigui un nen és formidable perquè es portarà molt poc temps amb Miguel i seran bons companys de jocs», ha escrit l’advocada en el seu compte d’Instagram.
Ana Boyer i Fernando Verdasco disfruten aquests dies d’unes vacances a l’illa Margarita, situada a la costa de Cannes, concretament, a la Riviera francesa.
El matrimoni, que es va casar el 7 de desembre del 2017, en un sonat casament celebrat a l’illa caribenya de Mustique, són pares del petit Miguel, que va néixer el 26 de març del 2019
L’arribada del nadó, que està prevista per al mes de desembre, tornarà a fer àvia Isabel Preysler i serà el seu setè net.
- Baròmetre del febrer El PSOE augmenta el seu avantatge a gairebé 10 punts sobre el PP, mentre Vox creix i Sumar baixa, segons el CIS
- Montmeló Barcelona renova amb la fórmula 1 fins al 2032
- Inèdit Estudien el cos d'un home de 82 anys que en té el d'un de 30: "Una bona part és genètica, però també és entrenament"
- Llengua i integració ERC reclama més cursos de català per a immigrants a Barcelona davant el déficit històric i la nova regularització
- Mesura controvertida Salut defensa que incentivar els CAP perquè les baixes laborals no s’allarguin reduirà temps d’espera en proves diagnòstiques
