va néixer dissabte
Malú i Albert Rivera abandonen l'hospital amb la seva filla Lucía
Després d’ingressar la matinada de divendres a dissabte a l’Hospital HM Puerta del Sud de Móstoles, Malú donava a llum al migdia la seva primera filla amb Albert Rivera. Hem estat tot el confinament pendents de la cantant i de la seva parella per no perdre’ns ni un sol detall d’aquest embaràs.
L’artista ha estat molt activa a les xarxes socials, penjant publicacions de les activitats que feia i una de les coses que ha pregonat als quatre vents ha sigut la cançó que ha dedicat a la seva filla, ‘Tejiendo alas’.
Notícies relacionadesLa cantant ha sortit aquest matí de l’hospital acompanyada de la seva parella, Albert Rivera, lluint un somriure d’orella a orella. Una vegada fora, la cantant i el polític han agraït a tota la premsa que estava allà haver estat en tot moment atents al naixement de la seva filla Lucía.
Malú ha confessat que el part va ser fenomenal, tot i que va acabar cansada ja que va durar moltes hores. Per la seva banda, Albert Rivera ha explicat que va poder estar present en el part i que ha sigut una de les coses més emocionants de la seva vida. També, ha assegurat que la seva filla Daniela està encantada amb el naixement de la seva germaneta, i que aviat podrà disfrutar d’ella.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos