40 DIES DESPRÉS DE DEIXAR L'HOSPITAL
Sabina aplaudeix els sanitaris
El cantautor, amb el braç en cabestrell, es recupera de la greu caiguda des de l'escenari
zentauroepp52441276 joaqu n sabina abandona el hospital ruber internacional acom200407132451 /
Amb el braç en cabestrell i la part de dalt del pijama. Els cabells esbullats i acompanyat per la seva parella Jimena Coronado, amb qui, per cert, està promès i va prometre casament. Joaquín Sabina surt cada vespre a les vuit a aplaudir el personal sanitari des del balcó de casa seva, situada a la madrilenya plaça Tirso de Molina.
El cantant de Jaén va abandonar el 23 de febrer l’Hospital Ruber Internacional de Madrid, on va ingressar el 12 de febrer, després de tenir una greu caiguda durant l’últim concert que va oferir a la capital amb Joan Manuel Serrat, dins de la gira ‘No hay dos sin tres’, en la qual estaven immersos i que està cancel·lada òbviament.
Sabina es va precipitar de l’escenari al terra, gairebé dos metres, davant de 15.000 espectadors. El cop li va provocar un traumatisme a l’espatlla esquerra i al tòrax, a més d’un petit coàgul cranioencefàlic, del qual va ser operat amb èxit.
Notícies relacionadesL’artista, de 71 anys, ha hagut d’encaixar també aquests dies la pèrdua del seu amic Luis Eduardo Aute. Sabina, juntament amb molts altres artistes, va participar en el concert d’homenatge a l’autor d’‘Al alba’.
També està en suspens el documental seriat que Fernando León de Aranoa, cineasta i amic, està fent des de fa una dècada sobre Sabina. De fet, el cineasta estava amb la càmera al ‘backstage’ la nit de la caiguda, gravant imatges del concert.
- Investigació oberta "No m’estranya que pensessis que era capaç fins i tot de matar-te"
- "Pot tenir efectes greus"
- FENOMEN astronòmic El furor per l’eclipsi desencadena la passió per la ciència a Espanya
- viatge històric El Papa recorda que "tots som emigrants" en el seu adeu d’Espanya
- La fiscalia veu risc de fuga per l’"altíssima capacitat econòmica"
