ENTREVISTA A 'LA'ISHA'
«Vell i garrepa»: els motius de la nòvia d'Al Pacino per trencar amb ell
L'actriu israeliana Meital Dohan ha assegurat que els 39 anys de diferència entre tots dos han sigut un escull: «Vaig provar de negar-ho, però ja és un home gran»

L’actriu israeliana Meital Dohan no podia més. En declaracions a la revista ’La’Isha’ s’ha despatxat a gust sobre els motius de la seva separació d’ Al Pacino, amb el qual sortia des del 2017, i amb el qual se l’ha pogut veure en un acte públic per última vegada a la 'premier' d’'El irlandés'. A la gala dels Oscars el veterà intèrpret, de 79 anys, va acudir-hi sol.
«Estem passant una crisi de relació que s’ha convertit en una ruptura formal», ha avançat Dohan, de 43 anys, a la publicació israeliana. Més endavant ha detallat les causes concretes: «És difícil estar amb un home tan vell, tot i que sigui Al Pacino». A més, l’actriu qualifica de «garrepa» l’intèrpret, que aquest divendres estrena la sèrie ‘Hunter’ a Amazon.
Segons explica Meital Dohan van trencar abans de la gala dels premis de l’Acadèmia de Hollywood, el passat dia 9, cosa que explica per què Al Pacino, que estava nominat a millor actor de repartiment per ‘El irlandés’ (que al final es va emportar Brad Pitt per ‘Érase una vez... en Hollywood’).
Dohan, que va participar en la sèrie nord-americana ‘Weeds’ (Showtime, 2005), assegura que va tractar per tots els mitjans fer que la relació funcionés, però que la bretxa d’edat ha sigut insuperable (la llegenda de Hollywood complirà els 80 el pròxim 25 d’abril). «La diferència d’edat és difícil, sí. Vaig tractar de negar-ho, però ara ja és un home gran, per ser sincera. Així que, fins i tot amb tot el meu amor, la història no va funcionar», ha declarat a la revista.
«Només em va regalar flors»
Durant la conversa amb la revista, li pregunten a Dohan si el protagonista d’‘El Padrí’ la va obsequiar amb regals cars durant la relació, a la qual cosa l’actriu es va posar a riure abans de contestar: «¿Com puc dir cortesament que no li agradava gastar diners? Només em va regalar flors».
Notícies relacionadesMalgrat tantes diferències insalvables, Dohan assegura que ella i l’actor mantenen una relació d’amistat i que va ser un «honor» haver compartit aquest temps amb ell.
Meital Dohan i Al Pacino van començar a sortir a finals del 2017. Ell havia trencat amb l’actriu argentina Lucila Solá, 36 anys menor que ell. Aquella relació va durar més, una dècada. Precisament, la filla de 22 anys de Solá, la model i actriu Camila Morrone, és des de fa tres anys la nòvia de Leonardo DiCaprio, amb qui es porta 23 anys.
- ‘El meu planeta em necessita’ Estem fartes de les ‘totebags’
- Investigació judicial Saül Gordillo admet davant el jutge tocaments «consentits» a una periodista
- Tensió als EUA Cinc policies de Memphis acusats d’homicidi per la letal pallissa a un home negre en una parada de trànsit
- Al passeig de Gràcia Un particular paga la xifra rècord de més de 40 milions per l’àtic més desitjat de Barcelona
- Canvi de tendència La T-Usual enterra el lideratge històric de les T-10
- Actualitat Directe | Últimes notícies sobre la guerra entre Rússia i Ucraïna
- Conjuntura L’economia espanyola va aconseguir créixer el 5,5% el 2022 malgrat la inflació i la guerra a Ucraïna
- Descobert al gener 2023 BU: un asteroide passarà avui molt a prop de la Terra
- TRAGÈDIA A ALGESIRES Ningú sap d’on va sortir Yassine Kanjaa: creix el temor en una ciutat trencada
- L’AUDIÈNCIA NACIONAL L’INVESTIGA Missatges en xarxes i propaganda extremista: la radicalització de l’atacant d’Algesires, al focus de la investigació