A LA SETMANA DE LA MODA
Victoria Beckham torna a desfilar a Londres amb la família a primera fila
La dissenyadora proposa una «dolça revolució» a la seva col·lecció, de tall clàssic i sofisticat
Victoria Beckham ha proposat a la passarel·la londinenca el que anomena una «dolça revolució». «He volgut retre un homanaje a la tradició, però desafiant les convencions. El subversiu pot ser sofisticat», explicaba a les notes de la seva desfilada de la Fashion Week. Vestits negres amb talls molt nets per a la col·lecció de la pròxima tardor. A primera fila hi havia el seu marit, David Beckham, amb la seva filla Harper a sobre i els seus fills Romeo i Cruz al costat. També ha seguit la desfilada l’editora Anne Wintour.
Després d’uns anys desfilant a Nova York, la dissenyadora i ex spice girl va tornar a la passarel·la londinenca fa un parell d’anys. L’empresària ha llançat també amb èxit una línia de cosmètics.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor