'FRONT ROW' DE LUXE
Burberry compta amb Rosalía per a la seva desfilada en la Setmana de la Moda de Londres
Riccardo Tisci recorre a l'estètica de Sherlock Holmes a la seva nova col·lecció
Riccardo Tisci, el director creatiu de Burberry, és un fan declarat de Rosalía, així que, tal com va anunciar, ha comptat amb la cantant aquesta setmana en la seva presentació en la Setmana de la Moda de Londres. L'artífex d'El mal querer' va aparèixer amb un vestit amb cosset negre, una samarreta gràfica a sota amb el logo de la firma i unes grans botes de cuir. Rosalía va posar a primera fila de les desfilades amb una altra convidada, la cantant, model i dissenyadora Dua Lipa, amb un jersei de ratlles i unes malles amb transparències. També era al 'front row' la model Hunter Schafer, coneguda pel seu paper a 'Euphoria'.
La relació entre Rosalía i l'italià Riccardo Tisci es va fer visible en la passada gala dels MTV, quan l'artista catalana va lluir tres estilismes diferents creats per Burberry per a ella. Aquella nit l'artista va fer història al guanyar el premi a Millor Vídeo Llatí junt amb el colombià J Balvin. Tot això gràcies a 'Con altura', un dels grans èxits de la cantant. Rosalía actuarà el 7 de desembre al Palau Sant Jordi de Barcelona tancant la gira d''El mal querer'.
Quant a la desfilada, la col·lecció de primavera estiu de Burberry no ha deixat indiferent la premsa britànica. 'The Times' ha publicat en portada una imatge d'un detall dels barrets que proposa la firma tant per a home com dona i que recorden l'esperit de Sherlock Holmes (i una mica 'El cuento de la criada'). Ricardo Tisci ha barrejat llana amb mocadors de seda, plomes i serrells, brillantor amb transparències. Tisci no prescindeix de les seves famoses gavardines, ara brodades amb pedreria. I recorre als colors terra i als estampats amb ratlla diplomàtica metal·litzada. Les models Gigi Hadid i Kendall Jenner van defensar les seves propostes. Quant als homes, Riccardo segueix la línia de l''streetwear' de luxe.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026