A LA PRESENTACIÓ DE 'DOLOR Y GLORIA'
Penélope Cruz enlluerna Londres
La intèrpret espanyola va estar acompanyada d'Almodóvar i Antonio Banderas al festival Film4 Summer Screen
Penélope Cruz ha tornat a enlluernar l’alfombra vermella després de diversos mesos de descans després de l’estrena a Espanya de ‘Dolor y Gloria’, l’última cinta de Pedro Almodóvar. L’actriu va aparèixer dijous a Londres per presentar la cinta i ho va fer amb un ‘look’ d’aquells que han catapultat la madrilenya a dalt de tot del “fashion system”.
L’actriu, de 45 anys, va aparèixer amb un espectacular vestit de pedreria i lluentons amb volants formats per plomes en tall midi firmat per Ralph&Russo, una firma que està guanyant posicions a Hollywood i que cada vegada porten més estrelles. De fet, Penélope ja ha vestit diverses vegades per la marca posada en marxa el 2010 per la parella britànica Tamara Ralph i Michael Russo. Com a joies només va utilitzar unes senzilles arracades en forma de llàgrima amb un monyo baix desfet.
Penélope va estar acompanyada pel director Pedro Almodóvar i per Antonio Banderas, protagonista absolut de la pel·lícula, amb la qual han acudit al festival Film4 Summer Screen, que se celebra cada any al Somerset House de la capital britànica.
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Nous hàbits de criança La falta de límits a casa tensiona la gestió de l’aula a infantil
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Escrit fiscal La fiscalia demana la nul·litat de la condemna del Suprem a García Ortiz per vulnerar el seu dret a la defensa
- Fargas, la xocolateria més antiga de Barcelona, s’obre a nous públics i sinergies
- Missatges d’advertència Les ES-Alert baten rècords a Catalunya el 2025, amb 75 avisos, la majoria per incendis
