AMOR, AVENTURES I DESCONNEXIÓ
Pedroche i Dabiz Muñoz, de vacances gastronòmiques a Tailàndia
La presentadora i el xef recorreran part d'Àsia
Cristina Pedroche està de vacances a Tailàndia amb la seva parella, el xef Dabiz Muñoz. La cadena de restaurants de Muñoz ha traspassat totes les fronteres, fins i tot les del continent asiàtic.
Segons Europa Press, la parella es troba a Bangkok, ja que el cuiner ha de treballar uns dies allà, i després recorreran part d’Àsia. “Menjaré molt bé, tindré molt amor i desconnectaré”, ha explicat la presentadora.
A més, Pedroche, que compleix 10 anys a la televisió, ha assegurat que seran dies de “moltes aventures, emocions i també amb bastant relax”.
Temes:
- La tensió del bloc a la World Climbing Series Comunitat de Madrid 2026: força, estratègia i espectacle en cada moviment
- Familia antivacunes El menor ingressat a l’UCI a Manresa per tètanus fa gairebé un mes que està hospitalitzat
- Agricultura Romualdo va deixar l’obra per dedicar-se al cultiu del festuc: “Ho veig molt bo, tremendament bo”
- Conflicte a l’escola catalana El Govern rebutja reunir-se aquest dimarts amb els sindicats de la vaga de docents a la UB per reobrir la negociació
- Drets laborals Ignacio de la Calzada, advocat laboralista: «Tres canvis il·legals en el teu horari que la teva empresa no pot fer»
