SEGONS 'PEOPLE'
Justin Bieber rep tractament contra la depressió
El cantant i la seva dona podrien ajornar el casament religiós que estaven planejant
El cantant Justin Bieber està rebent tractament contra la depressió, segons la revista 'People', que ha detallat aquest dijous que l’artista i la seva dona, Hailey Baldwin, amb qui es va casar en secret i pel civil l’any passat, podrien ajornar el casament religiós que estaven planejant.
Una font de la publicació va assenyalar que Bieber "sembla deprimit i cansat" i va assegurar que, a tota hora, ha comptat amb el recolzament de Baldwin.
"Té bona ajuda al seu voltant i està rebent tractament. Sembla segur que se sentirà millor aviat", va afegir.
L’artista, de 24 anys i que és un ídol de masses mundial des que era petit,va admetre en diverses ocasions en el passat que havia tingut problemes de depressió.
Després de comprometre’s el juliol del 2018 a les Bahames, Bieber es va casar en secret i pel civil amb Baldwin, de 22 anys, a Nova York el setembre de l’any passat.
Notícies relacionades"El Justin està bé. Està enfocat i compromès a rebre ajuda. La Hailey és molt comprensiva. El Justin és molt franc sobre el fet que la Hailey no fa més que ajudar-lo. Se sentiria molt perdut sense la Hailey i està molt agraït. Tots dos estan molt enfocats a tenir un matrimoni feliç", va assegurar una altra font de 'People'.
La publicació va assegurar, a més, que la parella estava planejant un casament religiós amb amics i familiars com a convidats, però va aclarir que, ara per ara, la prioritat del matrimoni és el benestar del cantant.
- Una ‘Marató’ d’emocions
- Ciria vol presidir el Barça per "canviar les coses"
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Crisi ramadera Illa admet que la Generalitat ja sospitava de l’arribada de la pesta porcina dos dies abans de la declaració oficial
- A instàncies de l’Ajuntament Un ampli dispositiu policial desallotja a Badalona uns 200 migrants de l’assentament més gran de Catalunya
- TELECOMUNICACIONS Telefónica llança la seva oferta final de l’ero amb 4.554 sortides i acosta l’acord amb els sindicats
- Compareixença al Parlament L’oposició acusa Illa de «falta de lideratge» per haver mantingut el viatge a Mèxic malgrat la pesta porcina
