ESTAT DELICAT
Ernest de Hannover té càncer
El príncep i encara marit de Carolina de Mònaco, de 64 anys, pateix un tumor maligne al coll
lmmarco42541134 per20 lima per 16 03 2018 ernesto de hannover padre 190214130154 /
Ernest de Hannover té càncer, segons ha revelat la revista alemanya ‘Bunte’. A l’encara marit de Carolina de Mònaco, de 64 anys, li han detectat un tumor maligne al coll, un diagnòstic delicat que arriba després de saber-se recentment que ha sigut operat d’urgències per una pancreatitis. Segons ‘Bunte’, atès el seu delicat estat de salut, que arrossega en part pels seus excessos amb l’alcohol, els metges han optat per sotmetre’l a una crioteràpia, una tècnica en la qual es congela el tumor per eliminar-lo després.
Els problemes amb l’alcohol d’Ernest són continus. L’últim escàndol que va protagonitzar va tenir lloc la primavera passada a Lima, a la festa del casament del seu fill Christian de Hannover amb la peruana Alessandra de Osma. Durant la festa, Hannover va perdre el coneixement i va haver de ser internat en una clínica de Lima, on va estar dos dies. La família va intentar ocultar el que va passar i va assenyalar que tot es va deure a una intoxicació alimentària.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Amb 150 anys Historiadors i entitats alerten d’una pèrdua «irreparable» per la demolició d’estacions de tren centenàries
