ANELL D'OR BLANC I DIAMANTS
Feliciano López i Sandra Gago es comprometen
Encara no es coneix la data, però segons ha publicat en exclusiva aquest dimecres la revista 'Hola!', el tennista Feliciano López i la model Sandra Gago ja estan oficialment promesos. Segons la publicació, l’esportista li va demanar matrimoni aquest Nadal amb un anell d’or blanc i diamants. El dia de Reis va ser la data triada per la parella per comunicar-ho als seus amics i familiars.
La parella porta sortint poc més d’un any. Serà el primer casament per a la jove, de 23 anys, i la segona per a Feliciano, de 37, després del seu sonat divorci amb Alba Carrillo. El 31 de desembre passat, el mateix Feliciano confessava, a través de les xarxes socials, la felicitat que la jove havia portat a la seva vida després d’una relació fallida amb Carrillo. "Doncs no ha estat malament el 2018 , ¿no??? Aquell moment en què t’adones de com n’ets d’afortunat i només pots donar gràcies per tenir al costat una persona com ELLA.... Aquest any que deixem enrere és només un petit avançament de tot allò de bo que ens queda per viure, així que prepara’t...", va escriure al seu Instragram, on han anat deixant mostres dels seus viatges junts.
Sandra Gago, estudiant de periodisme, l’ha acompanyat a molts dels tornejos en què ha participat. "De moment no em veig vestida de núvia, encara ens estem coneixent i encara és molt aviat per fer plans", deia ella la primavera passada a Barcelona, on va desfilar a la Bridal Fashion Week contractada per la firma Jesús Peiró, que complia el seu 30è aniversari. Sobre com hauria de ser el seu casament, la model tenia clar llavors que seria una cerimònia "molt tradicional, senzilla". "Portaria un vestit molt còmode i m’agradaria que fos per l’església, però ja ho veurem. Encara soc molt jove".
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Equipaments La Diputació de Tarragona prepara el trasllat del seu centre operatiu a la plaça Imperial Tarraco per al 2029
- Dos anys després de la investidura Així serà la consulta a la militància de Junts per trencar amb el PSOE: pregunta i dates
- DISCAPACITAT El poder de la hidroteràpia en la rehabilitació d’un ictus: «Pacients que no són capaços de caminar en territori ferm aconsegueixen fer passos a l’aigua»
- Sortejos La Grossa de la Castanyada 2025: dia i premis del sorteig de Loteries de Catalunya
- Tribunals La jutgessa cita el Barça com a investigat en el cas Negreira
