EN BENEFICI DE LA FUNDACIÓ LLUITA CONTRA LA SIDA
La gala contra la sida recapta 720.179 euros
El presentador de la People in Red, Jesús Vázquez, va anunciar la xifra després del concert de David Bisbal
lmmarco45963652 barcelona 19 11 2018 gente gala people in red de la funda181120163511
Passada la mitjanit de dilluns i després d’un sentit concert que va fer David Bisbal sobre l’escenari de la sala oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya, l’ambaixador de la gala People in Red, Jesús Vázquez, va anunciar davant dels més de 800 assistents els diners recaptats en aquesta nova edició: "Són exactament 720.179 euros. Doctor, ja té diners per continuar investigant", va exclamar Vázquez, reclamant la presència del doctor Bonaventura Clotet, president de la Fundació Lluita contra la Sida. Són 250.000 euros més que en l’edició anterior.
Sense veu gairebé, Clotet va donar les gràcies a totes les persones que han fet donacions i es va felicitar per una gala que, va anunciar, continuarà amb la seva comesa de recolzar la investigació per trobar una cura per a la malaltia. La fundació organitzava la novena edició d’aquest sopar benèfic, que fa dues edicions es va rebatejar amb el nom People in Red per arribar a un públic més ampli. Amb aquesta finalitat, l’acte va poder ser seguit en directe a través de la pàgina web de la fundació i es van habilitar plataformes de microdonació a través de missatges de text, PayPal i de la pàgina web de la fundació.
Notícies relacionadesJesús Vázquez va exercir com a conductor d’una gala que, com que era retransmesa en 'streamig', va tenir agilitat i ritme. Amb Manu Guix al piano, va comptar amb les interpretacionsd’Antonio Orozco, que va cantar 'Devuélveme la vida'; Ana Guerra, de vermell, que va interpretar un bolero; Amaia, que va interpretar al piano una peça amb aires del sud amb una ballarina, i també d’Alfred, que va presentar una de les cançons del seu pròxim disc. El públic va aplaudir també les imitacions de Carlos Latre i l’humor de Los Morancos.
La nit va oferir també una rifa entre els assistents, amb premis com un tractament de bellesa o un viatge a les Maldives. Mentre Jesús Vázquez presentava els premis, la mà innocent va ser la d’una eufòrica Antonia Dell’Atte i la sorpresa va ser que un dels premiats va ser el xef i jurat de ‘Masterchef’ Jordi Cruz, que va guanyar un rellotge de Bulgari. El marit de Jesús Vázquez va aconseguir una aixeta de la firma Grohe. "Marit meu, ja tenim aigua calenta a casa", feia broma Jesús Vázquez. Ja més seriós, va dir: "Jo que he vist l’inici de la sida, espero veure’n també el final. El tenim a tocar de les mans".
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- L’H, centenari com a ciutat | els veïns "És una qüestió de resistència"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Despesa en recepta mèdica Paracetamol i omeprazol, els medicaments més consumits el 2024: 110 milions d’envasos venuts
- Estrena el 2026 Eduardo Casanova revela que té el VIH en un documental de Jordi Évole
- El PP cita Zapatero al Senat per la seva relació amb el directiu de Plus Ultra detingut
- Concert solidari Oques Grasses, Morad, Lluís Llach i Bad Gyal encapçalen el gran concert per Palestina del Palau Sant Jordi
