APASSIONADA DE LA MODA
Paulina Ducruet explota contra la premsa després d'abandonar Mònaco
La filla de la princesa Estefania assegura que estima el seu país i que només vol treballar com a dissenyadora a Nova York

zentauroepp45691567 gente pauline ducruet instagram181030191156
Fa uns dies va saltar la notícia a Mònaco: Paulina Ducruet, filla de la princesa Estefania i de Daniel Ducruet, abandonava el principat. Segons mitjans francesos, els encarregats de difondre la informació, la noia "odia" el seu país.
Per argumentar-ho, la premsa s’ha fet ressò d’unes antigues declaracions que va fer Paulina a la revista ‘Madame Figaro’ quan tenia 17 anys, en què afirmava que Mònaco li quedava una mica petit.
Després de veure el caràcter que estava prenent l’afer i tipa que especulin sobre la seva vida i escriguin mentides sobre ella, la noia ha utilitzat el seu compte d’Instagram per aclarir els veritables motius de la seva nova vida.
"Què no faria la premsa per vendre més revistes... Adoro veure les meves paraules tergiversades fins a un punt aclaparador", ha escrit. A continuació, ha assegurat que estima el seu país i tot el que el fa tan especial i perfecte". I afegeix: "He decidit marxar-ne per viure el meu somni i estudiar, i no perquè detesti el meu país". Prova d’això és que fa unes setmanes va organitzar a Montecarlo la primera edició delsInfluencer Awards.
Paulina, de 24 anys, va marxar aquest estiu passat a viure Nova York per abocar-se a la seva carrera com a dissenyadora. Segons el ‘Daily Mail’, la noia ha començat a treballar per treure ben aviat la seva pròpia firma de roba. Segons ha explicat ella mateixa, es tracta d’una línia unisex, però encara no ha decidit el nom de la marca.
No és la primera vegada que la filla grand’Estefania de Mònaco s’instal·la a la Gran Poma. Va estudiar moda a l’exclusiva escola de disseny Parsons, un dels centres més reconeguts del món, i fa quatre anys va realitzar pràctiques en l’edició nord-americana de la revista ‘Vogue’.
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- Permís denegat Israel impedeix l’entrada a Collboni en el seu primer viatge oficial al Pròxim Orient
- L’EVOLUCIÓ DEL JOVE Lamine Yamal, versió 3.0: el joc de l'estrella entra en una altra dimensió
- Alt Empordà Un ajuntament català suspèn un rodatge a un cineasta tarragoní acusat d’agressió sexual a una menor
- El gall de la plaça d’Espanya
- L’inici de la ronda espanyola La Vuelta reafirma la internacionalització del ciclisme
- L’inici de la ronda espanyola El ciclisme i les banderes
- Polèmica presència de l’equip d’Israel
- L’inici de la ronda espanyola Jordi Masquef, alcalde de Figueres: "La Vuelta va més enllà de la marca Espanya"
- Crisi migratòria Bolaños avisa a Prohens que ha de complir la llei i acollir menors