ESPOT RETIRAT
Així és l'anunci "sexista" de Jimmy Chooo
La campanya protagonitzada per Cara Delevingne ha provocat una allau de crítiques que han incendiat les xarxes
L'anunci de poc més de dos minuts que la firma Jimmy Choo ha llançat per a aquest Nadal, en què Cara Delevingne passeja sensual pels carrers de la Gran Poma, ha provocat una allau de crítiques que han incendiat les xarxes, on ha sigut titllat de sexista.
A l'espot, la model apareix amb melena rossa i un look brillant: un minivestit vermell de lluentons i uns extremats botins, dissenys exclusius de la casa d'alta costura, mentre es dirigeix a la discoteca I Want Choo. Pel camí, Delevingne es creua amb diversos joves que se la miren de dalt a baix i la piropegen, mentre ella somriu i es gira per mirar les sabates d'una altra dona. En el seu trajecte, també fa una parada per menjar-se un hot dog, al qual curiosament li fa un petó.
Assetjament sexual
Una campanya que no ha agradat a tothom, ja que nombrosos internautes han subratllat que aquesta classe de publicitat alimenta actituds tan reprotxables com la competència entre dones i l'assetjament sexual. A les crítiques s'hi han unit simpatitzants de #MeToo (el moviment engegat pels abusos del productor Harvey Weinstein Harvey Weinsteina Hollywood), que consideren que la societat ha d'anar en contra d'aquest tipus de campanyes que cosifiquen la dona.
"¿Potser aquest no és el millor moment per fer una anunci en què es mostra que el piropo de carrer és sexi?", es pregunta una tuitera. "¿Pot algú per favor dir-li a la indústria que ara tenim feina i diners? Sembla que seguissin venent exclusivament als homes de les nostres vides amb aquest tipus de campanyes. Algú s'ho hauria de fer mirar", es lamenta una altra.
L'espot ha sigut retirat per la firma
Notícies relacionadesCom ja va passar amb Kendall Jenner i el seu controvertit anunci de Pepsi, en aquesta ocasió les xarxes retreuen a la britànica el tipus de conducta que promou amb la seva participació en aquesta campanya, que consideren molt greu al tractar-se precisament d'ella, ja que en alguna ocasió la supermodel ha confessat haver sigut víctima d'assetjament i sempre s'ha mostrat activa a l'hora de defensar els drets de la dona.
De moment, la firma de sabates de luxe, que va ser adquirida el juliol passat per la companyia de moda i accessoris Michael Kors,ha retirat el vídeo del seu canal, no obstant, la top encara no ha dit ni piu, ni ha tornat a publicar res a les xarxes socials.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona