LA PLAGA DE HOLLYWOOD
Cinc dones més acusen Dustin Hoffman d'abús sexual
L'actor qualifica aquestes noves revelacions de "falsedats difamatòries"

lmmarco41320270 file in this aug 2 2017 file photo dustin hoffman arriv171215134003 /
Suma i segueix. Cinc dones més acusen de diferents casos d'abusos i agressions sexuals l'actor Dustin Hoffman, de 80 anys, que en les últimes setmanes ja havia sigut denunciat públicament per tres suposats episodis similars. Les revistes Variety i The Hollywood Reporter han detallat les noves revelacions contra l'actor, que a través del seu advocat, Mark A. Neubauer, les ha qualificat de "falsedats difamatòries", com ha mantingut des que el seu nom va saltar a les portades per aquest tema.
Cori Thomas, que tenia 16 anys el 1980 quan volia ser actriu i era companya d'una filla de l'actor, assegura que Dustin Hoffman es va despullar davant d'ella a l'habitació d'un hotel i, entre diverses insinuacions sexuals, li va demanar que li fes un massatge als peus. "No sabia què fer en aquestes circumstàncies (...). No sabia que podia dir no, així que ho vaig fer", ha explicat Thomas.
Per la seva banda, Melissa Kester ha denunciat que l'actor li va ficar els dits sota els pantalons durant una sessió de gravació per a la pel·lícula Ishtar (1987). Després d'abandonar el lloc, se'n va anar al lavabo a plorar: "Vaig pensar: '¡Oh, déu meu!' Em sentia com si hagués sigut violada. No hi va haver cap avís i no sabia que faria això".
Una altra dona, que segons Variety i The Hollywood Reporter ha donat el seu testimoni amb la condició de mantenir l'anonimat, afirma que l'intèrpret de Tootsie, El graduat i La mort d'un viatjant, entre altres, va abusar d'ella en un cotxe també durant la producció de la pel·lícula Ishtar.
Per la seva banda, una noia que el 1975 tenia 21 anys i treballava com a guia turística a Washington, assegura que, després de passar una tarda amb l'actor, Hoffman li va dir que no se n'aniria a casa sense que tinguessin sexe, i per això es va veure obligada a practicar-li una fel·lació.
I Pauline, que omet el seu cognom, afirma que el 1973 l'actor es va masturbar i va ejacular davant d'ella quan era una adolescent de 15 anys.
Notícies relacionadesAquestes noves acusacions en contra de Hoffman s'uneixen a les de Kathryn Rossetter, Anna Graham Hunter i Wendy Riss Gatsiounis, que ja havien denunciat públicament presumptes agressions sexuals per part de l'actor.
Després de l'escàndol al voltant del poderós productor Harvey Weinstein, acusat per desenes de dones en diferents casos d'agressió sexual, Hollywood viu immers en una enorme polèmica davant el degoteig constant de noves acusacions d'abús i assetjament sexual que esquitxen actors com Kevin Spacey i Louis C. K. i cineastes com Bryan Singer, Brett Ratner i James Toback.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Pogacar triomfa en el Dauphiné davant Vingegaard
- Russell s’imposa en el caos de McLaren al Canadà
- La lliçó del compromès Leo Messi
- Un PSG insaciable esclafa l’Atlètic