CONSCIENCIACIÓ I PREVENCIÓ
Bellesa rosa contra el càncer de mama
Les firmes cosmètiques s'uneixen a l'onada de solidaritat amb edicions limitades dels seus productes més emblemàtics
Amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer de Mama, que se celebra avui, 19 d’octubre, es porta a terme una campanya de conscienciació per informar la societat i prevenir aquesta malaltia. I un any més, infinitat de firmes de bellesa han decidit unir-se a aquesta acció solidària llançant edicions limitades d’alguns dels seus productes més emblemàtics, que es tenyeixen de rosa, color que simbolitza una lluita que no para. En la majoria dels casos, la venda d’aquests cosmètics servirà a més per recaptar fons per a la investigació contra aquesta malaltia que afecta tantes dones a tot el món.
Així, Astor ha reafirmat el seu compromís en la lluita contra el càncer de mama amb el llançament de quatre pintallavis en matisos rosats. Una altra firma que s’ha sumat a aquesta causa és Sabon, que hi ha posat el seu granet de sorra destinant a la fundació Fero el 10% de l’import de les vendes de tots els exfoliants corporals. Vinylux també ha decidit col·laborar-hi, i per cada manicura o pedicura que es realitzi als salons The Pink Peony donarà cinc euros a l’associació.
Birchbox es tenyeix igualment de rosa amb la seva campanya per unir forces en la lluita contra el càncer de mama: amb un disseny inspirat en la silueta femenina, la companyia fa un homenatge a totes les dones.
Llarga llista
Notícies relacionadesI és que la llista de firmes cosmètiques que se sumen a l’onada solidària contra el càncer de mama creix any rere any. Hi figuren, entre altres, Isdin, Estée Lauder, Natura Bissé, Is Clinical, Essence, Avène, Revitalash, Backstage BCN, Treets Traditions, Perfumerías Júlia, La Chinata...
Algunes, com Ausonia, fa temps que hi estan treballant. Amb el lema 'Deu anys juntes, deu anys més fortes', Marta Sánchez, Terelu Campos i Chenoa han posat juntes per a la marca amb la idea de conscienciar sobre la importància d’investigar.
Marta Sánchez, Terelu i Chenoa posen per a Ausonia
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Informe del Banc d’Espanya L’encariment de la vivenda neutralitza la baixada de tipus
- Infraestructures L’aeroport de BCN bat rècords amb 27 milions de passatgers en sis mesos
- Equipament Inversió de 13 milions al port per millorar el control fronterer
- Tempesta judicial i política Cerdán demana les col·laboracions de Koldo amb la Guàrdia Civil
- Nou lloc El Parlament incorporarà un expert en antiracisme