Anar al contingut

ICONES AMB CABELLS BLANCS

Vull ser com Beckham, Hopkins, Olivier Martínez, Deep, Tosar, Almodóvar...

Les firmes d'elit fitxen per a les seves campanyes estrelles madures

Mireya Roca / Barcelona

Vull ser com Beckham, Hopkins, Olivier Martínez, Deep, Tosar, Almodóvar...
Vull ser com Beckham, Hopkins, Olivier Martínez, Deep, Tosar, Almodóvar...
Vull ser com Beckham, Hopkins, Olivier Martínez, Deep, Tosar, Almodóvar...
Vull ser com Beckham, Hopkins, Olivier Martínez, Deep, Tosar, Almodóvar...
Vull ser com Beckham, Hopkins, Olivier Martínez, Deep, Tosar, Almodóvar...
Vull ser com Beckham, Hopkins, Olivier Martínez, Deep, Tosar, Almodóvar...
Vull ser com Beckham, Hopkins, Olivier Martínez, Deep, Tosar, Almodóvar...
Vull ser com Beckham, Hopkins, Olivier Martínez, Deep, Tosar, Almodóvar...

/

Sembla que en el món actual sumar anys no està ben vist. No obstant, cada vegada més campanyes de moda tenen com a protagonistes famosos madurs. Amb cabells blancs o fins i tot sense cabells i amb la pell colrada pel pas del temps, no importa l’edat que tinguin, ja que és un plaer veure’ls així de bé.
Com el  gentleman que és, Anthony Hopkins posa impecable per a la casa italiana Brioni. En el seu nou rol com a model, el depravat Hannibal a El silenci dels anyells mostra que està en plena forma als seus 79 anys. La sastreria de luxe que  va ser creada fa 65 anys a la llegendària Via Veneto de Roma, ofereix un servei especial de venda per a estrelles del cine i es nodreix sobretot dels polítics que cada any assisteixen a la reunió anual de l’ONU. De fet, entre els principals clients hi figura Donald Trump. Per a la campanya de tardor-hivern 2017-2018, Brioni no ha dubtat a triar el veterà actor, que vistes les imatges no decep ni la firma ni els seus elegants compradors.
Amb el seu sex appeal i la seva experiència com a essència de la masculinitat per a L’Homme d’Yves Saint Laurent, Olivier Martínez, de 51 anys, s’embolica amb càlides peces de roba oversize (jaquetes, abrics i parques) per a la nova col·lecció de tardor de Mango. 
L’actor francès, exmarit de Halle Berry, comparteix protagonisme amb el model Jegor Vennedex i per a l’ocasió es vesteix de pana, vellut i estampat príncep de Gal·les en granats i verd oliva. L’objectiu del fotògraf Mario Sorrenti capta un viril primer pla, que reflecteix l’equilibri entre força física i sensibilitat que transmet l’estrella.

Una mirada personal 

Sense cap experiència en la publicitat, Luis Tosar s’autoretrata en blanc i negre per a Adofo Domínguez. Això no és un ‘selfie’ és el nom de la campanya, la primera que porta a terme la firma en una dècada. Un anunci que busca discernir entre l’allau dels selfies i els autèntics autoretrats.
El guanyador en tres ocasions del premi Goya protagonitza també una original seqüència amb Inma Cuesta, en què apareix amb tarannà seriós, bigoti, barba incipient i més prim que mai. Sens dubte, llueix com un figurí les noves propostes per a home  de la companyia gallega.
Johnny Depp es va estrenar fa dos anys com a sex symbol dels perfums amb la primera fragància en la història que porta la seva imatge, Sauvage de Dior. I ho va fer en clau rockera i salvatge, més a prop que mai del pirata més forassenyat de la gran pantalla, Jack Sparrow, encara que l’objectiu del director de l’anunci, Jean-Baptiste Mondino, era fusionar l’essència fosca de tots els personatges que l’intèrpret ha encarnat al llarg dels anys. 
A l’unir-se al club dels actors veterans que protagonitzen campanyes de cosmètica, Depp, de 54 anys, que es va separar el maig del 2016 d’Amber Heard, es va convertir en successor de Robert Pattinson, que va ser imatge de Dior Homme, i de Jude Law, la cara de Dior Homme Sport.
Un altre dels que han canviat temporalment de professió és Pedro Almodóvar, que va abandonar la càmera per uns dies per convertir-se en el nou noi Prada. La casa de moda italiana ha decidit confiar en el director manxec per promocionar la col·lecció tardor-hivern i l’ha convertit en protagonista d’un fashion film, dirigit en aquesta ocasió pel fotògraf de moda Willy Vanderperre.
Tant a les fotos com a la cinta de 30 segons, Almodóvar hi apareix vestit amb looks negres i camises estampades amb reminiscències pictòriques, sostenint una gran bossa o passejant per un estudi carregat de cartells i fotos amb referències a les seves pel·lícules i a la moda.

L’home anunci 

Està tan bé posant nu com posant vestit. A l‘exfutbolista David Beckham les diferents marques se’l rifen. Gaudeix d’una sòlida carrera com a model, ja que ha protagonitzat un gran nombre de campanyes per a firmes com Armani, Calvin Klein, Haig Club, Pepsi, H&M... 
Casat amb la ex spice Victoria Beckham, la seva carrera professional en el món del futbol va ser el que el va fer arribar a dalt de tot, però des de fa una dècada ocupa un lloc d’honor com a home anunci.
Un dels seus treballs publicitaris més recents ha sigut per a Tudor.  L’exfutbolista és ambaixador de la firma rellotgera en la nova campanya #BornToDare, que reivindica el classicisme, conservant el millor del passat i desafiant els límits en condicions més extremes.
En algunes de les imatges, apareix seriós, repentinat, amb camisa texana arremangada i ensenyant la seva generosa col·lecció de tatuatges a les mans i als braços...