A ASTÚRIES
Paula i Busta es reuneixen per l'aniversari de la seva filla
L'exparella ha compartit les imatges als seus comptes d'Instagram

lmmarco39641519 gente david bustamante y paula echevarria celebran el cumple170811132313
Paula Echevarría i David Bustamante s'han reunit per celebrar, aquest dijous, l'aniversari de la seva filla Daniella, que ha fet 8 anys. Tots tres apareixen en un vídeo en un tobogan. La parella va celebrar la festa a l'Hotel Piedra, a la localitat asturiana de Perlora, pròxima a la població natal de l'actriu, Candás, en companyia dels seus pares i amics i van compartir les imatges a Instagram, on ell té un milió de seguidors i ella un parell. David va comentar en una de les publicacions: "Tres nens i un mateix destí!", acompanyat d'una etiqueta que deia: "Tarda de rialles" i "La nostra princesa".
Al mateix lloc Paula va celebrar fa uns dies el seu 40è aniversari. La notícia de la seva separació es va saber l'abril passat i des d'aleshores tots dos han hagut de lidiar amb la pressió mediàtica. Van reaparèixer junts el dia de la primera comunió de la petita i han tornat ha reunir-se ara.
Crítiques a Telecinco
Notícies relacionadesFa uns dies, David Bustamante va criticar el grup de comunicació Mediaset España, la principal cadena de televisió del qual és Telecinco. Després de l'enfrontament que va patir l'artista amb Jordi Martín, un paparazzi d'aquesta cadena de televisió, que assegurava que Bustamante tenia "una nova il·lusió", en referència a una ballarina que suposadament el cantant va conèixer en un creuer.
L'artista, cansat de la persecució, va acabar cedint a la pressió i es va encarar amb el paparazzi. Hores després, Bustamante trucava a la presentadora María Patiño per explicar que es va sentir "humiliat" per part de Jordi Martín. Arran de tot això junt amb l'assetjament que diu que està patint va perdre els nervis», va explicar la col·laboradora de 'Sálvame' després de la seva conversa amb el cantant càntabre.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid