PROMOCIÓ FALLIDA
Kim Kardashian s'enfronta a una demanda de 64 milions d'euros
L'empresa de la presentadora és acusada d'infringir una patent per promocionar les carcasses de mòbil LuMee
zentauroepp39519661 gente instagram kim kardashian170801194514
Malgrat el que pugi semblar, a Kim Kardashian no sempre li van bé els negocis. La més popular de les germanes del clan Kardashian s'enfronta ara a una demanda de 100 milions de dòlars (uns 64 milions d'euros) per infringir les lleis sobre patents per les carcasses de mòbil LuMee que promociona.
Hooshmand Harooni diu ara que LuMee li va robar la idea i ha assegurat a la BBC que el 2013 va patentar un "accessori amb llum integrada i una carcassa per als dispositius mòbils" i que va vendre la llicència a una companyia anomenada Snaplight. Ara assegura que els beneficis d'aquesta companyia s'han vist afectats per la promoció que fa Kim Kardashian d'un producte semblant, ja que té molt de pes que la reina del 'selfie' parli de l'article com el millor per il·luminar les seves fotos.
Falta d'ètica
"LuMee va crear dubtes sobre la nostra integritat operativa" al llançar les seves carcasses, s'ha queixat el fundador de Snaplight. "És il·legal intentar monopolitzar el mercat", ha afirmat Bardia Rahum d'una pràctica que ha considerat de falta d'ètica. Harooni i Snaplight diuen que LuMee es va aprofitar de la seva tecnologia patentada i que han convertit el conflicte en injust a l'associar-se amb una personalitat com Kim Kardashian, que ha promocionat aquest producte (que costa entre 30 i 60 euros) en nombroses ocasions a les xarxes socials (té 165 milions de seguidors entre els comptes de Twitter, Facebook i Instagram). És més, en els documents legals asseguren que la presentadora s'emporta un percentatge dels beneficis de LuMee.
Notícies relacionadesPer aquest motiu, la companyia va presentar aquest dilluns a una Cort Federal de Califòrnia una demanda contra Kardashian, de 36 anys, per 64 milions d'euros, xifra que consideren que els cobrirà les pèrdues de beneficis, ja que ella s'està enduent un percentatge dels beneficis de les vendes de LuMee.
La firma Urban Outfitters també és objecte de la demanda per haver-se beneficiat de l'increment de les vendes de les carcasses d'aquesta marca. Encara que la celebritat no s'ha pronunciat sobre aquesta batalla legal, els seus representants han assegurat en un comunicat que la demanda per la patent no té cap sentit i que la seva representada no ha fet "absolutament res dolent".
- La plaça més bonica d’Espanya és la que Unamuno va anomenar “el saló més bell d’Europa”: una obra mestra del barroc espanyol de pedra daurada i declarada Patrimoni de la Humanitat
- Festa sense incidents Uns 300 mossos faran 80 controls d’alcohol i drogues durant el Carnaval
- Futbol El Barça diu prou amb una carta de set pàgines i demana castigar els àrbitres: «Exigim mesures»
- FILTRACIÓ RTVE Els dos imputats d’UGT per l’escàndol en les oposicions d’RTVE segueixen en els seus càrrecs sindicals un any i mig després de filtrar l’examen
- Barcelonejant Les festes de la nova elit de menys de 30 anys a Barcelona
