MISSATGE DE L'ARTISTA
Ariana Grande continuarà la seva gira "en honor a les víctimes"
L'artista estarà al Palau Sant Jordi el pròxim 13 de juny amb les entrades gairebé esgotades

lmmarco38604003 flowers a teddy bear and messages of support are pictured 170527185031 /
Ariana Grande ha compartit a les xarxes socials una emotiva carta dirigida als seus fans després de l'atemptat del Manchester Arena del 22 de maig passat. La jove nord-americana anuncia, sense precisar data, que oferirà un concert benèfic a Manchester per recaptar fons per a les víctimes i en una emotiva carta se sincera sobre com afronta la resta de la gira i la tragèdia viscuda. “L'únic que podem fer és escollir com permetem que això ens afecti, com vivim les nostres vides a partir d'ara”, sosté l'artista, de 23 anys.
"He estat pensant en els meus fans sense parar des de la setmana passada i he reflexionat molt. El meu cor, pregàries i profund condol estan amb les víctimes de l'atac de Manchester i amb els seus éssers estimats –escriu–. “No hi ha res que jo o ningú pugui fer per treure'ns el dolor que esteu sentint o per fer-vos sentir millor. No obstant, estenc la meva mà i el meu cor i qualsevol cosa que pugueu necessitar o us fos d'ajuda de qualsevol forma”.
“La compassió, l'amabilitat, l'amor, la força i la unió que heu mostrat els uns amb els altres és exactament el contrari a les atroces intencions del que va passar dilluns. Vosaltres sou el contrari. La manera en què heu suportat això ha sigut inspirador i m'ha fet sentir orgullosa”, afegeix.
Davant la crueltat de l'atemptat, Ariana Grande insta els seus fans a mantenir-se ferms i no cedir al terror: “Sento el dolor i la por que esteu sentint després d'aquesta experiència. Mai serem capaços de comprendre com esdeveniments com aquests poden tenir lloc perquè no està en la nostra naturalesa i per això no hem de retrocedir. No ens aturarem ni ens deixarem paralitzar per la por. No deixarem que això ens divideixi, no deixarem que l'odi guanyi”.
“No vull anar la resta de l'any sent incapaç de veure i abraçar i animar els meus fans, de la mateixa manera que ells continuen animant-me a mi”, afegeix. “La nostra resposta a aquesta violència ha de ser mantenir-nos junts, ajudar-nos els uns als altres, estimar-nos més, cantar més fort i viure més generosament i amablement del que ho hem fet. No vull anar la resta de l'any sent incapaç de veure i abraçar i animar els meus fans”
AL SANT JORDI, AMB LES ENTRADES ESGOTADES
“Des del dia en què vam posar en marxa el tour Dangerous Woman, vaig dir que aquest espectacle pretenia ser, més que una altra cosa, un espai segur per als meus fans, un lloc on escapar, celebrar, sentir-se segurs i ser ells mateixos. Conèixer els amics que havien fet, expressar-se”, indica l'artista, que actuarà al Palau Sant Jordi del pròxim 13 de juny. Les entrades, segons la promotora, estan gairebé esgotades.
Notícies relacionadesGrande promet que la tragèdia viscuda “no canviarà això” perquè el que uneix els seus fans és més poderós: “Quan mires al públic en els meus xous, veus una multitud bella, diversa, pura, feliç. Milers de persones increïblement diferents, totes elles unides per la mateixa raó: la música. La música és una cosa que qualsevol persona a la Terra pot compartir”.
“Continuarem [la gira] en honor dels que hem perdut, dels seus éssers estimats, dels meus fans i tots els afectats per aquesta tragèdia. Estaran en la meva ment i en el meu cor cada dia i pensaré en ells en tot allò que faci la resta de la meva vida”, sentencia.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern