LA VEU DE 'QUEEN'
Brian May creu que Freddie Mercury viuria si s'hagués tractat a temps
El guitarrista de la mítica banda de rock assegura que el cantant va perdre un peu a causa de la malaltia

lmmarco36282630 mas periodico freddie mercury170523173714
El guitarrista de la banda britànica de rock Queen, Brian May, creu que Freddie Mercury podria haver sobreviscut a la sida si s'hagués medicat uns mesos abans, tal com explica al pròleg d'un llibre de fotografies del mític grup de Londres, segons ha avançat 'The Sunday Times'. A més, el músic, de 69 anys, també revela que el cantant va perdre gran part d'un peu a causa de la malaltia.
"El problema era el peu. Tràgicament, en quedava molt poc. Una vegada ens el va ensenyar durant un sopar i va dir: 'Vaja Brian, perdona si t'he molestat ensenyant-te això'. Jo li vaig contestar: 'No estic molest, Freddie, excepte per haver-me adonat que has d'aguantar aquest terrible patiment", explica el guitarrista.
#FelizLunes Brian May revela que Freddie Mercury perdió un pie mientras luchaba contra el VIH#Queen #BrianMay
— Universal 88.1 FM (@universal881fm) 23 de mayo de 2017
Más➡ https://t.co/nNokPfdeSy pic.twitter.com/UN39dTyDeR
Mercury va morir el 1991, als 45 anys, a conseqüència directa d'una pneumònia bronquial provocada per la sida. No obstant, si el cantant hagués començat a rebre el còctel d'antiretrovirals per combatre la malaltia uns mesos abans, "encara estaria amb nosaltres", assegura May.
VA AMAGAR LA SEVA HOMOSEXUALITAT
Notícies relacionadesEn una entrevista amb 'The Sunday Times' en què el guitarrista comenta algunes de les fotografies que apareixen al nou llibre, May recorda com el cantant va revelar a la resta del grup que era homosexual. "Ho va dir anys després que resultés obvi", comenta.
If I didn't know who Freddie Mercury was, I'd think that was a picture from the 1984 Olympics and he just won the gold. pic.twitter.com/8u7IDCHTZ3
— Eric Alper 🎧 (@ThatEricAlper) 13 de mayo de 2017
"Al principi, el grup estava en una situació justeta. No ens podíem permetre habitacions d'hotel individuals, així que jo compartia habitació amb Freddie", explica el guitarrista. "No hi ha moltes coses que jo no conegui sobre Freddie i amb qui s'ho feia en aquells dies -que no eren homes, he de dir-. Va ser bastant obvi quan els visitants al camerino van començar a deixar de ser noies guapes i van passar a ser homes sexis", afirma May.
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- incident als voltants de l’estadi Detinguda la dona que va atropellar 15 aficionats de l’Espanyol
- Seguretat Social El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Radiografia d’un campió La Lliga de la revolució de Flick
- Treballadors de la DGAIA van alertar el 2023 del risc en les fugues de menors
- Col·loqui de Diario de Noticias i Prensa Ibérica Illa: «Fomentar l’eusquera o el català no és anar contra el castellà, és protegir el patrimoni de tothom»
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Pacte amb els Comuns El Govern tindrà en marxa el registre de grans propietaris de vivendes a l’octubre
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Succés Un home de 41 anys, ingressat a l'UCI en estat greu després de l'atropellament massiu a Cornellà