FILL CONFLICTIU
El fill d'Ortega Cano, detingut per agredir un policia
L'agent havia anat al domicili on es trobava Fernando Ortega, després de rebre la queixa d'un veí per l'excés de soroll i xivarri que provocava una festa
José Fernando Ortega Mohedano, durant el judici.
Fernando Ortega Mohedano, el fill adoptiu del torero José Ortega Cano i Rocío Jurado, ha sigut detingut aquesta matinada a San Sebastián de los Reyes, acusat d'haver pegat a un policia local. La presumpta agressió es va produir quan uns agents es van acostar a una vivenda d'aquesta localitat madrilenya després de rebre la queixa d'un veí per l'excessiu soroll i xivarri que, a les cinc del matí, procedia d'una festa que se celebrava en un domicili pròxim.
Quan van trucar a la porta, va sortir el fill del torero, que va començar a increpar-los i, segons la versió policial, va acabar clavant-li dos cops de puny a un d'ells. Segons aquestes mateixes fonts, després de la detenció, el jove ha quedat en llibertat a l'espera de ser citat per a un judici ràpid a Alcobendas.
Aquesta no és la primera vegada que el fill d'Ortega Cano i Rocío Jurado té problemes amb la llei. Així, aquest any ha sigut detingut en diverses ocasions per trencar més d'una vegada l'ordre judicial d'allunyament que té de la seva parella i el 2014 va ser condemnat a un any i nou mesos de presó pels delictes de robatori i agressió a les portes d'un club de cites als afores de Sevilla i ha estat a la presó.
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Alerta veterinària Cinc empreses concentren el 30% dels porcs que es crien a Catalunya
- Salut pública El protocol comú contra la grip aconsella la mascareta
- Espionatge Moscou, acusat d’assassinar una britànica
- Fons europeus Mogherini dimiteix del capdavant del Col·legi d’Europa acusada de frau
- L’acord de Washington Trump exhibeix la pau entre el Congo i Ruanda mentre insulta Somàlia
- Trobada bilateral Sánchez recolza la resolució de l’ONU que prioritza el pla marroquí per al Sàhara
- Turisme El nou MSC World Asia tindrà sortides des de BCN tot l’any
