DEL CARIB ALS MARS DEL SUD
Els Obama naveguen amb Springsteen i Tom Hanks per la Polinèsia
El matrimoni navega en el 'Rising Sun', propietat del filantrop i productor de cine David Geffen

/
Des que, el 20 de gener, Barack i Michelle Obama van abandonar la Casa Blanca, el matrimoni ha estat molt poc al seu nou domicili a Washington. Segueixen de viatge i a les seves maletes no hi ha lloc per a la roba d'hivern. Van estar a Necker Island, l'illa propietat del magnat britànic Richard Branson a l'arxipèlag de les illes Verges britàniques. I del Carib, l'expresident, en solitari, va saltar a mitjans de març fins a Tahití, a la Polinèsia Francesa, a l'exclusiu 'resort' The Brando, situat al conjunt d'illes privades de Tetiaroa.
Dies més tard Michelle es reunia amb el seu marit en aquesta illa que va comprar al seu dia l'actor Marlon Brando. La intenció era preparar aquí, cada un per la seva banda, les memòries sobre els seus anys a la Casa Blanca, per les quals podrien cobrar 60 milions d'euros segons el contracte firmat amb l'editorial Penguin-Random House. És clar que també hi ha hagut temps per prendre el sol a la sorra i practicar esports nàutics.
RUMB A BORA BORA
Segons la web 'Travel + Leisure' i el canal Tahiti Nua TV, aquesta setmana els Obama es feien a la mar a bord d'un dels iots més grans del món, el 'Rising Sun', una embarcació amb 138 metres d'eslora i valorada en 283 milions de dòlars, propietat d'un altre magnat, el filantrop i productor de cine David Geffen, que l'hi va comprar al CEO d'Oracle, Larry Ellison.
Notícies relacionadesA bord d'aquest iot, Barack i Michelle Obama han disfrutat d'una travessia en companyia del seu amfitrió i del cantant Bruce Springsteen, la presentadora Oprah Winfrey i l'actor Tom Hanks.
El grup va estar a Vanilla Island, va continuar fins a Le Taha’a Island i després va posar rumb a Bora Bora, per ancorar unes hores després a Tetiaroa. Durant la seva estada a la Polinèsia Francesa, els Obama estan comptant amb la complicitat de residents i turistes a l'hora de preservar la seva privacitat: a penes han transcendit imatges de la parella disfrutant d'aquestes llargues i luxoses vacances.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Òbit Mor Robert Redford, llegenda de Hollywood, als 89 anys
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió