A POC A POC, TORNA LA NORMALITAT
Brad Pitt demana disculpes als seus fills
L'actor està convençut que Angelina Jolie no es quedarà amb la custòdia completa dels seus fills
Brad Pitt ha reprès la relació amb els seus fills, molestos amb els seus progenitors després de la seva ruptura i sobretot de l'enrenou mediàtic suscitat. Segons recull la web de notícies Chance, el famós actor hauria demanat disculpes als seus fills per tot el que ha passat.
L'actor, de 53 anys, està convençut que Angelina Jolie, de 42 anys, no es quedarà amb la custòdia completa dels seus fills pels nombrosos projectes que té entre mans. L'actriu estarà molt ocupada els pròxims mesos amb l'adaptació de la novel·la 'Catherine the great and Potemkin: The imperial love affair' i un drama ambientat en la segona guerra mundial que es titularà 'L'espia que em va estimar'.
A més, la intèrpret, de 42 anys, protagonitzarà la segona part de 'Maléfica' per a Disney i tornarà a la direcció per portar a la gran pantalla l'adaptació de 'Sin sangre', un llibre escrit pel periodista i dramaturg italià Alessandro Baricco el 2004. Jolie també està immersa en un projecte de cosmètics, de manera que té molt poc temps per encarregar-se dels seus sis fills: Maddox, Pax, Zahara, Shiloh, Knox i Vivienne.
- En pressó preventiva Mor als 32 anys la ‘influencer’ Klaudia Zakrzewska després de ser atropellada per la cantant Gabrielle Carrington
- Salut Aurelio Rojas, cardiòleg: "En lloc d'anar tota l'estona a la mateixa intensitat, fes tres minuts a ritme ràpid i tres minuts a ritme tranquil"
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez acaba magistralment, a Jerez, amb el domini de Bezzecchi
- Ensurt a l’Àfrica Una dotzena de programadors musicals espanyols confinats en un hotel de Mali arran d’una onada d’atacs i explosions
- Testimoni En el sopar de corresponsals de la Casa Blanca: «Ha sigut un ensurt. Ens hem tirat de seguida a terra»
