NOU ALTERCAT DEL FILL GRAN DE LA INFANTA ELENA
Froilà, a empentes a la sortida d'una discoteca de Madrid
La policia va a les portes del local a separar el nebot del Rei i el jove amb qui s'estava barallant

sin-ttulo
Froilà, el nebot del rei Felip VI, torna a estar en el punt de mira mediàtic després d'una bronca a les portes d'una discoteca madrilenya. Segons el testimoni que va gravar les imatges -i que va emetre aquest dimecres el programa de Tele 5 'Sálvame'- el fill gran de la infanta Elena va protagonitzar amb un altre jove una baralla en la qual no van faltar empentes i amenaces verbals per part de tots dos.
Segons el testimoni que suposadament va proporcionar les imatges al programa televisiu, Froilán s'encara amb l'altre jove i li diu: "¿Em pegaràs? Toca'm". Davant aquestes paraules, el noi li respon: "Ets el net del Rei, no et tocaré. Però toca'm tu i així serà defensa pròpia". "M'estàs empenyent tu. Jo no t'estic tocant. Ves amb compte. No em toquis", tanca el net gran del rei Joan Carles. Mentrestant, els amics del primogènit de la infanta Elena l'intentaven calmar: "¡Felip, Felip, para!".
Notícies relacionadesEl testimoni, que ha parlat a '¡Sálvame!', ha explicat que ha proporcionat les imatges perquè volia que es veiés "quin és el comportament habitual de Froilà", que actualment està de visita a Espanya, ja que està estudiant als EUA, quan surt a la nit.
Ay, Froilán, Froilán... https://t.co/SzjG7hMdib
— Sálvame Oficial (@salvameoficial) 15 de marzo de 2017
"Tenien un problema personal entre ells. Va venir la policia i els van separar [...]. Froilà anava com una mica pujat, no sé si és la seva personalitat, però anava una mica de superior. Era molt estranya la seva manera d'actuar, però sempre et pots escalfar", ha assegurat el jove al programa.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard