AFECTADA PER LA MALALTIA
Selena Gómez crea una fundació per a la investigació del lupus
La cantant fa una important donació a l'Escola Kech de Medicina de la Universitat del sud de Califòrnia

zentauroepp29587462 gente selena gomez unicef fot video170109134944
Des que va ser diagnosticada de lupus, Selena Gomez està decidida a trobar una curació a aquesta malaltia.Segons la premsa nord-americana i sense determinar la quantitat, la intèrpret de 'feel me', acaba de portar a terme una important donació econòmica a l'Escola Keck de Medicina de la Universitat del Sud de Califòrnia.
Aquesta concessió posarà en marxa una fundació amb el seu nom que finançarà una investigació centrada en el tractament de complicacions de la malaltia autoimmune.
"Continuo sent optimista sobre el progrés que s'està fent en la investigació del lupus i estic orgullosa de recolzar el treball prometedor a l'Escola de Keck de Medicina. Tinc l'esperança que milions de nosaltres a tot el món puguem beneficiar-nos d'això", ha expressat la cantant a través d'un comunicat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"