NOVA IMATGE

Lady Gaga, la nova Audrey

L'artista, que diumenge actua a l'intermedi de la Super Bowl, ha fitxat per Tiffany

 

  / AP / JAE HONG

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

Lady Gaga està capgirant la seva vida i també els seus estilismes. Ja no necessita posar-se un vestit amb talls de carn per cridar l'atenció del món. En les seves aparicions cada vegada apareix més discreta i avui ja no figuraria a la llista de les més mal vestides del món. Per això no ha sorprès tant el seu fitxatge com a nova imatge de Tiffany & Co. 

L'artista novaiorquesa representarà la marca en la seva última campanya, 'Legendary Style', que s'estrenarà amb un vídeo de 60 segons que s'emetrà durant la 51a edició de la Super Bowl diumenge que ve, en el llançament de la seva nova col·lecció, 'Tiffany City HardWear'.

A L'INTERMEDI DE LA SUPERBOWL

Notícies relacionades

Precisament, serà Lady Gaga qui actuarà a l'intermedi de la Super Bowl, uns minuts d'or amb una audiència rècord. La intèrpret de 'Bad romance' està ultimant aquests dies els detalls del que sens dubte serà un dels moments cabdals de la seva carrera. La seva última intenció era volar, però ja veurem en què queda la seva pretensió.

Tot i que entre Lady Gaga i l'Audrey Hepburn d''Esmorzar amb diamants', el film basat en la novel·la homònima de Truman Capote, hi ha un món, el cert és que el vídeo, que utilitza el blanc i negre, és un exemple d'elegància. "A Nova York neixes sabent que Tiffany és el millor, i que és allà on passa la màgia. Tiffany és definitiva, icònica, evoluciona i es desenvolupa amb el temps. Per mi, Tiffany representa la joieria atemporal americana", explica l'artista.