INVESTIGACIÓ OBERTA
La policia interroga l'exnòvio de George Michael
No s'ha descartat que les drogues fossin la causa de la mort

lmmarco36745966 gente fadi fawaz y george michael instagram170106193400
Malgrat que la mort del cantant britànic George Michael el 25 de desembre passat, als 53 anys, es va considerar inicialment una mort "inexplicable" per causes no sospitoses, les autoritats estan intentant reconstruir ara què va passar les hores prèvies.
Amb aquest objectiu, la policia es va entrevistar discretament dimecres passat amb l'exnòvio del cantant, el perruquer Fadi Falaz. "Es tracta de reconstruir els fets per aclarir on va ser i què va passar. És una qüestió rutinària", ha assegurat una font policial al diari 'Daily Mail'.
Mentrestant, la investigació es podria convertir en criminal si les proves 'post mortem' rebel·len que l'aturada cardíaca li va sobrevenir per una sobredosi de drogues. "En els casos en què algú mor d'una sobredosi de drogues, volem establir qui va subministrar aquestes substàncies", ha afegit un portaveu policial.
VERSIONS CONTRADICTÒRIES
Notícies relacionadesSegons sembla, Fadi Falaz, estilista britànic d'origen libanès, hauria donat versions contradictòries, dient inicialment que va estar amb l'estrella durant el cap de setmana i després assegurant que ell va dormir al seu cotxe i que va deixar Michael, de 53 anys, sol a casa seva a Oxfordshire. També s'ha sabut aquests dies que, tot i sortir durant vuit anys, estava separat de l'artista des de mitjans del 2015, així que el protagonisme que ha adoptat el perruquer després de la mort del que va ser la seva parella fa sospitar que el que busca són uns minuts de fama.
"Em vaig quedar adormit al meu cotxe la nit de Nadal i no el vaig poder veure abans de morir", va explicar Falaz al diari 'The Sun'. També va assegurar al mateix diari que el seu compte de Twitter, que contenia missatges en relació amb intents de suïcidi de Michael, havia sigut piratejat i per això el va haver d'eliminar. "De debò que m'ha deixat profundament impactat tot le que està passant a Twitter. És força aterridor. Jo no he enviat cap d'aquests missatges, així que no hi ha res més que pugui dir sobre el tema".
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»