Alba Carrillo acusa Fonsi Nieto d'haver-la "amenaçat de mort"
La model s'entrenta al seu exmarit en ple procés de divorci de Feliciano López

lmmarco36544919 gente fonsi nieto y alba carrilo161207135435
Un capítol més televisat en el culebró que protagonitza aquests dies Alba Carrillo, aquesta vegada contra el pare del seu fill Lucas, l'expilot i 'dj' Fonsi Nieto.
En plena batalla judicial contra el tennista Feliciano López per la sentència de divorci, Alba ha assegurat, de nou en el programa 'Sálvame' que Fonsi la va arribar a amenaçar de mort: "Com parlis de mi a la premsa, et mato", ha dit la model, deixant perplexos els col·laboradors.
I ha afegit: "No sé per què Fonsi demana un dia més de visita durant el cap de setmana perquè mai ha complert el conveni en cap de les seves clàusules, ni amb la manutenció, ni amb els pagaments ni amb el règim de visites". A més, en referència al procés de divorci, ha explicat que Fonsi li va demanar que aguantés. "Em va dir que fos llesta i que pensés en el benestar econòmic del nen".
"NO PUC MÉS"
Notícies relacionades"Sempre ha respectat el pare del meu fill, sobretot pel bé de la persona que més estimo al món, per donar-li estabilitat, encara que a canvi hagi hagut d'aguantar moltes coses. Estic desolada i molt trist, perquè en el moment més complicat de la meva vida el pare del meu fill m'ataca d'aquesta manera", ha acabat dient Alba Carrillo.
Per la seva part, l'expilot no oculta el seu empipament amb la seva ex i sobre la situació ha explicat: "Està en mans dels advocats. Fa cinc anys que estic en silenci i no puc més", en referència que Alba Carrillo no deixava que veiés el nen el temps suficient.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»