TENNISTA PENEDIT
Rafa Nadal: "M'hauria agradat anar a la universitat"
El tennista presenta a Madrid la seva nova col·lecció de vestits com a ambaixador de Tommy Hilfiger

/
"M'hauria agradat anar a la universitat. Tothom que viu aquella època en diu meravelles i a mi em fa una mica d'enveja", ha explicat Rafa Nadal durant la presentació, aquest dimarts a El Corte Inglés de la Castellana (Madrid), de la seva segona col·lecció de vestits com a ambaixador global de Tommy Hilfiger, la línia Thflex Rafael Nadal Edition. Les imatges de la campanya les ha fet Mikael Jansson a Palm Spring.
"Abans de pensar a què em dedicaria en aquesta vida ja era gairebé professional del tennis", ha afegit a preguntes del públic que ha assistit a la presentació, en què el tennista de Manacor, de 30 anys, ha estat escortat per l'actriu Marta Hazas ('Velvet') i el presentador i humorista Arturo Valls. Seguint els consells del seu oncle i entrenador, Toni Nadal, Rafa va abandonar els estudis a quart d'ESO per dedicar-se al tennis, tot i el disgust de la seva mare. "El Rafa es va fer professional massa aviat. Al principi ho portava malament, però finalment vaig entendre que era impossible compaginar els estudis amb la carrera esportiva", ha reconegut en alguna ocasió la seva mare.
Quan el 14 vegades guanyador del Gran Slam es va inscriure a l'ATP, a finals del 2001, tenia 15 anys i pertanyia al Reial Club de Tennis Barcelona.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"