NOVA PUBLICACIÓ

El Grup Zeta llança 'PORT Magazine' a Espanya

Es tracta d'una revista bianual de tendències, cultura, moda i estils de vida

Vídeo de promoció de la revista ’Port’, on a la portada apareix Norman Foster. / periodico

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

L'edició espanyola de 'PORT Magazine', revista britànica d'actualitat, tendències, cultura, moda i estils de vida, arriba als quioscos de la mà del Grup Zeta aquest divendres 11 de novembre. 'PORT' és una adaptació, amb un alt percentatge de contingut propi i exclusiu, d'aquesta publicació semestral realitzada a Londres, que s'edita des de fa sis anys i ha introduït un nou concepte editorial dirigit a emprenedors, a líders d'opinió i a creatius culturals.

El primer número de la publicació mostra en portada l'arquitecte britànic Norman Foster, entrevistat en exclusiva al seu estudi de Londres i fotografiat pel retratista espanyol Javier Salas. Foster parla de sostenibilitat, dels reptes tècnics, ètics i ecològics que planteja dissenyar les ciutats del futur i dels projectes de notable envergadura en què està embarcat en l'actualitat, com la construcció de l'aeroport més gran del món, a Mèxic DF.

RETRATS ÍNTIMS

'PORT' també inclou una sèrie de retrats íntims del cineasta Fernando Trueba i, entre els continguts relacionats amb l'art, el disseny i els estils de vida, examina la trajectòria del dissenyador de moda Josep Font, que actualment treballa per a la firma DelPozo i presenta les seves creacions a la passarel·la novaiorquesa amb una bona projecció internacional.

Notícies relacionades

També conversa amb el músic Nacho Canut sobre la seva faceta com a fotògraf. Destaca també el recorregut pels paratges del nord d'Etiòpia. La revista aposta per la moda internacional masculina més avantguardista, amb un repàs gràfic exhaustiu a les millors peces de les col·leccions de tardor-hivern 2016-2017. Inclou, a més, articles i entrevistes sobre gastronomia, automoció i alta rellotgeria, entre molts altres continguts.

En total són 212 pàgines amb una línia gràfica moderna, un alt impacte estètic i uns acabats que van més enllà del que és habitual en publicacions de gamma alta per fer de 'PORT' una peça de col·lecció. La revista arribarà als quioscos dues vegades a l'any, una la temporada primavera-estiu i una altra a la tardor-hivern. Comptarà també amb un portal 'on line': www.portmagazine.es.

Temes:

Grup Zeta Premsa