IMATGE GLOBAL

Iman reapareix en la nova campanya de Kenzo x H&M

La viuda de Bowie, de 61 anys, torna a exercir de model

Iman, ambaixadora de la campanya publicitària de Kenzo i H&M. / periodico

1
Es llegeix en minuts
LUIS MIGUEL MARCO / BARCELONA

La viuda de David Bowie, reapareix en la vida pública als 61 anys tornant a fer de model. I a escala planetària. Com a imatge del llançament de la nova col·laboració entre Kenzo i la firma sueca H&M que sortirà a la venda el pròxim 3 de novembre en unes 250 botigues seleccionades de tot el món i on line. La campanya l’ha realitzat el creador visual i musical Jean-Paul Goude i reuneix set personalitats del món de la moda, la música, l’art i l’activisme entre els quals hi ha a més d’Iman, la rapera Suboi, el cantant de hip-hop Chance The Raper, les actrius Rosario Dawson i Chloë Sevigny, el músic i compositor Ryuichi Sakamoto, i l’artista i activista Xiuhtezcatl Martinez. D’Iman, la model somali amb qui es va casar el duc blanc l’any 1992, se n’ha sabut molt poca cosa després de la mort de Bowie. El pròxim mes de novembre se subhastarà a Londres part de la col·lecció d’art contemporani del cantant, que podria arribar a recaptar uns 12 milions d’euros. 

Temes:

Moda H&M