VACANCES EN FAMÍLIA AMB U2
Bono disfruta d'un moment gurmet a Croàcia

Fa uns dies es va veure Bono, The Edge i Adam Clayton en un comiat de solter a ValènciaBono, una aparició que va agafar per sorpresa a tothom excepte als amics irlandesos que l'havien organitzat. Ara són a Croàcia, passant uns dies de vacances amb les seves famílies. Han visitat Dubrovnik i han llogat un iot que els ha portat a l'illa de Hvar.
El cantant d'U2 ha penjat al compte d'Instagram de la banda una foto durant un bon àpat que ha regat amb un vi blanc. Tan bé s'ho ha passat menjant que ha demanat conèixer el xef, Hrvoje Zirojevic, per felicitar-lo i demanar-li el número de telèfon.
Els membres d'U2 no han sigut els únics famosos que s'han deixat caure per la zona. També navega pels mars croats l'actriu nord-americana Reese Witherspoon.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026