11 ANYS DE RELACIÓ
Ainhoa Arteta i Jesús Garmendia se separen
fimedio18231454 barcelona barcelones 06 02 2012 gente fiesta del car160728130248
La soprano Ainhoa Arteta, de 51 anys, i el genet Jesús Garmendia, de 48, han iniciat els tràmits del seu divorci després d'estar 11 anys junts. La parella es va casar en secret a Hondarribia el 2013 després de vuit anys de ser nòvios i de tenir un fill en comú, Iker, que va néixer el 2010. Segons el diari 'Abc', la parella ja fa diverses setmanes que està separada.
Arteta ja tenia una filla, Sara, fruit del seu matrimoni amb el baríton novaiorquès Dwayne Croft, de qui s'havia separat el 2003. Aquella ruptura la va deixar molt tocada emocionalment.
Temes:
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Figura transcendental Mor Dick Cheney, el cervell que va dissenyar la guerra de l’Iraq
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Les memòries de l’excap de l’Estat Joan Carles, al seu fill: "Renunciar a la meva herència és rebutjar-me"
- El rei emèrit admet per primera vegada "relacions extraconjugals"
- Les causes de l’excap del Govern Pujol esgrimeix "marcadors d’Alzheimer" davant el tribunal
- La reforma de l’Administració catalana El Govern estudia captar talent del sector privat
- La investigació. Missatges intervinguts L’UCO afirma que el ministre va utilitzar Ábalos per mediar amb Sanitat
