SESSIÓ PRO FAUNA SALVATGE
Cara Delevingne es despulla contra la caça furtiva
Les imatges de la model amb el cos 'tatuat' pertanyen a la campanya de l'organització 'No sóc cap trofeu'

mroca34173523 cara delevingne160606203507
Cara Delevingne s'ha despullat per una bona causa i s'ha 'tatuat' per tot el cos lleons, elefants, goril·les i zebres per pal·liar la caça furtiva a l'Àfrica.
Arno Elias ha retratat part d'aquesta nova campanya de l'organització 'I'm not a Trophy' (No sóc cap trofeu) i que es publicarà en pòsters que sortiran a la venda per recaptar fons a favor de la protecció dels animals.
Notícies relacionades"Tinc la intenció de ser molt pràctica amb l'organització i faré el que pugui per ajudar a crear consciència sobre la caça furtiva i contra aquests tràgics trofeus", ha declarat la 'top' a 'Marie Claire'.
La model està molt conscienciada que la terra ha perdut la meitat de la seva vida salvatge els últims 40 anys.
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Carla Simón: "La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir, tot i que després va venir la putada de la sida"
- Transport aeri Barcelona és la connexió més afectada per la retallada de 36 rutes de Ryanair
- Demanda disparada Adeu a les concessions: Catalunya redissenya la futura xarxa de busos públics per connectar el 2028 tots els municipis
- Figura clau de la costura Adeu a Armani, el rei de la moda italiana
- L'home detingut per la mort d'una dona a Lloret s'havia deixat la cartera a sobre d'una tauleta a l'escena del crim
- Sector bancari El BBVA no puja encara la seva oferta i assumeix que no tindria la majoria de sinergies fins al 2029
- La festa del cine espanyol Els Premis Goya 2026 se celebraran a Barcelona el 28 de febrer
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- La CNMV autoritza l'opa del BBVA sobre el Banc Sabadell