SESSIÓ PRO FAUNA SALVATGE
Cara Delevingne es despulla contra la caça furtiva
Les imatges de la model amb el cos 'tatuat' pertanyen a la campanya de l'organització 'No sóc cap trofeu'
mroca34173523 cara delevingne160606203507
Cara Delevingne s'ha despullat per una bona causa i s'ha 'tatuat' per tot el cos lleons, elefants, goril·les i zebres per pal·liar la caça furtiva a l'Àfrica.
Arno Elias ha retratat part d'aquesta nova campanya de l'organització 'I'm not a Trophy' (No sóc cap trofeu) i que es publicarà en pòsters que sortiran a la venda per recaptar fons a favor de la protecció dels animals.
Notícies relacionades"Tinc la intenció de ser molt pràctica amb l'organització i faré el que pugui per ajudar a crear consciència sobre la caça furtiva i contra aquests tràgics trofeus", ha declarat la 'top' a 'Marie Claire'.
La model està molt conscienciada que la terra ha perdut la meitat de la seva vida salvatge els últims 40 anys.
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Nova normativa El 80% dels aliments de les màquines expenedores d’hospitals i residències seran saludables
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- Alerta veterinària La Xina suspèn les importacions de porc de 12 empreses de Barcelona després del focus de pesta porcina
- CUIDEM LA TEVA SALUT Cinc senyals que indiquen obesitat infantil
- ¡Atenció, gurmets! Set bons restaurants de les Corts que t’hauries d’apuntar a l’agenda
